Hari Pengeboman Aku!!

Fuhhh!!Minggu nih adalah minggu yang sangat gila babi punya best lah dalam bulan nih sebab pada hari selasa bersamaan dengan pukul 2.30 petang aku dapat mengebom kumpulan2 yang buat presentation advertising.


Kalau minggu lepas aku & da group beserta dua group lain dibom hebat...so inilah masanya untuk revenge balik kejahatan diorang minggu lepas. Group aku n sorang member dari group lain yg di bom iaitu nookieman telah berpakat untuk menghancurkan kumpulan 6 atau kumpulan paling last sekali kerana group diorang hampir2 menghancurkan group2 lain dgn pertanyaan yg ada juga yg masuk akal dan ada yang langsung xmasuk akal.


Kami memilih port paling belakang dari semua dan mula merancang soalan2 yg bakal diajukan bermula dari awal pagi lagi. Awal pagi lagi. Bersemangat sungguh kami nih rupanya!


Bermula dgn group ke-4....soalan2 yg ditanya memang membuat mereka ada kalanya pening kepala seperti kami pada minggu lepas dan ada juga soalan yg menolong. Alhamdulillah diorang mampu menangkis soalan2 dari kami yg sangat berbisa walaupun ada juga yg terkantoi. Apa2pun tahniah untuk group ni.


Group ke-5 plak soalan2 yg ditanya tidaklah terlalu merbahaya sangat dari aku n the geng sebab group diorang banyak membantu group2 minggu lepas tapi ada jugalah terlepas soalan2 kontroversi. Tahniah untuk group nih.


Sekarang tibalah masanya group 6 untuk menerima pembalasan. Semua group dari 1st sampai ke-5 berkumpul dan bersatu padu untuk bertanyakan soalan yang memeningkan(tapi masih lagi relevan dan tidak merepek) kepada group yg last nih. Persembahan dimulakan dengan lagu Star Wars. Dengan blazer dan pakaian yg agak menarik disertakan dengan seorang ahlinya dari UAE..persembahan diorang agak hebat..tapi bila bermulanya sesi soal jawab..kumpulan ini ibarat keadaan Jepun sewaktu perang dunia kedua..dibom bertalu2 hingga semuanya terkelu..Semuanya membalas balik soalan2 dari group akhir ini.apa2pun tahniah kerana korang mampu menghadapi bukan setakat bom tapi juga tembakan sniper dan bazooka walaupun ada kalanya korang juga terkena tembakan raifal bertalu-talu.


Penghabisan pembentangan nih berakhir dengan penuh kejutan dan kontroversi. Apa2pun biarlah ia menjadi lipatan didalam sejarah masing2!!


P/S: Hari Ini Dalam Sejarah.

6 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. hahaha jahat betul ko hans and the geng tapi best gak ekk..
    kalau ade video emm lagi best

    BalasPadam
  2. utopia: lupa nak rakam....

    anuar ali: hidup kena confident! kalau x macam mana nak naik pentas ambik sijil dekan dengan puluhan lensa camera menerpa wajah anda kan?

    BalasPadam
  3. weh kalo nk bom tu ajak la aku skali....aku kasik panassss punye...nnt bleh la kiter beronok2...^^

    BalasPadam
  4. hahaha..
    aku ingat..
    aku ingat..
    tahniah gak untuk group kowang ek =)

    BalasPadam
  5. Anonymous : beronok?apa tu?seronok ker nonok?adoi

    tiru macam anyss : sama2 tahniah..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama