Anda Masih Belum Mampu Menjadi Icon Yang Kami Cari!!!

Hahahaha....Serius aku sangat happy hari nih. Walaupun tak dapat ke audition ke-2(kalau dapat pun aku memang tak leh pergi..study belum habis) tapi seronok sebab dapat pengalaman baru dan rakan - rakan baru.

Dan yang mengejutkan tu tiba - tiba ternampak wajah yang sangat familiar iaitu si Taqi. Haha. Tahniah pada kita dua weih sebab sanggup menghabiskan masa berjam - jam dekat Regency Hotel. Dengan perut yang kosong tetapi nasib keadaan hotel tidaklah sesejuk mana.

Apa yang aku pelik sangat tuh bila aku dengan Taqi berborak jer mesti si abang cameraman tu usha macam tak puas hati. Aku peduli apa. Aku usha dia balik. Akhirnya, dia cuak dan pandang tempat lain. Mau tau lah. Haha.

Aku dapat berita pasal ekonomi. Fuh, haram tak best berita tu. Aku rasa aku langsung tak nervous sehinggalah aku masuk ke dalam bilik tu. Tiba - tiba kena duduk dekat satu meja besar. Perkenalkan diri dalam bahasa Inggeris. Aku bagitahulah aku masih belajar lagi. Lepas tu diorang tengok aku lain jer. Selepas tu disuruh baca berita. Berita pertama berjaya dibaca. Masuk ke berita kedua tetiba aku menjadi nervous yang teramat.

Haram jadah sungguh. Masa nih lah nak nervous lah, nak berak lah, nak makanlah...memang celaka tul. Akhirnya, dia beritahu aku bahawa,"Anda Masih Belum Mampu Menjadi Icon Yang Kami Cari Tetapi Anda Masih Boleh Memperbaiki Di Masa Hadapan. Cuba Lagi. Terima Kasih!!" Hahaha!!

Aku pun senyum dan keluarlah dengan biasa. Nak kata sedih tu sumpah tak. Alhamdulillah dah dapat pengalaman berharga nih dan dapat kawan - kawan baru. Amacam Taqi? Apa cerita hang dalam bilik tu? Hahaha.

P/S : Gembira Gambar Poskad Ku Dipuji Oleh Akak RTM. Haha!!

5 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. rtm babi : masih belajar?
    aku: ya. dekat uitm. masscomm.

    rtm babi lagi : awak minat ke?
    Aku : saya minat jd wartawan

    rtm babi : muka hensem. try baca berita
    aku : bla bla bla.

    rtm paling babi : awak belum matang, pegi belajar sampai abes dulu.

    aku : HOH! *kuat2

    rtm babi babi babi: HUISH*

    BalasPadam
  2. kakak rtm 2 kata apa?
    *dia rabun dkt agaknya*

    BalasPadam
  3. Takie : mak aih....gila kejam ayat dia dekat hang...hahaha...simpati dowh dekat ang

    Pika : mana ada...akak tu tgok aku ja senyum...minat aku lah tu rasanya..haha

    BalasPadam
  4. pjai : yg tu aku selalu jadi dah..bosan..haha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama