Isnin, 14 Jun 2010



Kalau nanti korang semua ditakdirkan menjadi pengacara dan sedang mengacara secara live...

Tiba - tiba terjadi macam perkara di dalam video nih. Apa korang akan buat? Hohoho!

P/S : Selamat Menonton!

12 ulasan:

  1. hahaha..malu gila..daahla kuat dan jelas bunyinya

    BalasPadam
  2. anisa : hahaha...cool giler kut

    fana flora : hahaha...nak cover pun dah xboleh dah sebab dia kata opss...hahha

    BalasPadam
  3. hahaha..kalo ko? ko wtpe??? huhu

    BalasPadam
  4. senandung : ekekekeke

    lily : hahaha...betul2

    khai : aku kalau xsebut opss leh cover lagi rasanya..buat bodoh jer..tapi kalau dah tersebut opss aku jadi cam pompuan tu la..malu..haha

    kuwe : ekekeke

    BalasPadam
  5. eh! video ape plak ni? xdpt nk tgk intenet low... ape2pun nnt aku nk tgk gak...

    BalasPadam
  6. Kalau aku... konpem akan gelak guling2

    BalasPadam
  7. addoiiii.... apa bule buat.. benda dah nak keluar.. mana leh tahan tuh... .bisa wat perut meragam tuh.. hahahaha

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com