Sabtu, 21 Ogos 2010

Kosong! Tebal! Diam!

Otak Kosong!

Jiwa Kosong!

Hati Kosong!

Muka Tebal!

Telinga Tebal!

Mulut Diam!

Lidah Diam!

Perlukah Mengikut Aturan Sang Manusia?

Kosong!

18 ulasan:

  1. laa..apsal nie brader? hurm...relaks2..hurm..Kosong? Kosongkan minda..tarik nafas.hehe..

    p/s: ak tak paham..huhu

    BalasPadam
  2. hehe.
    awat ni?
    puasa puasa ni banyakkan bersabar ye.
    :)

    BalasPadam
  3. kosong? isilah sikit
    aturan manusia perlu diikut klu ia betul dan saksama

    BalasPadam
  4. pasai apa pulak ni hans...
    lex2 ok..?

    BalasPadam
  5. huh? ape benda ni sajak ke?

    BalasPadam
  6. rilek2.. puasa ni..

    bawak2 banyak bersabar yer..

    BalasPadam
  7. hang ok dak?sabar weh...dugaan posa.

    BalasPadam
  8. hahahaha.. manusia menjadi khalifah.. err.. apakah?

    BalasPadam
  9. kosong2 pun berguna..

    jgn ikut aturan manusia lain sbb kite pun manusia.. bleh pk baik dan buruknya..

    BalasPadam
  10. byk2 kan ibadat pada bulan puasa ni..mana tau boleh mengisi kekosongan tu..:)

    BalasPadam
  11. rileks bro... layan lagu maher zain... syok siot

    BalasPadam
  12. sabor2...aku pun dah lama bengang dgn peraturan sang manusia ni... :p

    BalasPadam
  13. perbanyakkan membaca al-quran..insyaAllah otak tak kosong, jiwa tak kosng...

    BalasPadam
  14. apesal ni? dengarlah lagu maher zain yg semua best :D

    BalasPadam
  15. perut pun kosong.. pose.. huhu

    BalasPadam
  16. sod ba ro ye hans

    at aku pun kosong gak ni.aihhhh

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com