Kepada Blogger - Blogger Sekalian...Minta Tolong Jawab Online Survey Nih... (^_^)Y

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Hans. Entry kali ini pendek sahaja sebab saya nak minta tolong kepada kamu semua untuk menjawab beberapa soalan untuk subjek Academic Writing @ Penulisan Ilmiah saya.

Soalan tak banyak dan senang jer pun. Semua soalan dijawab dengan klik pilihan jawapan yang mewakili hati kamu semua cuma untuk soalan terakhir tu jer lah kena menaip sikit. Korang taip jer lah apa pandangan korang yer.




Jadi, harap - harap sangat kalian sudilah meluangkan sedikit masa untuk bantu saya menjawab soalan - soalan di bawah nih. Kalau sudi letakkan lah di blog kalian link ini -> http://kwiksurveys.com/online-survey.php?surveyID=ILOLJL_cb9dd9b4 supaya lebih ramai lagi yang berpeluang untuk menjawab soalan - soalan ini.

Kepada yang bukan blogger pun juga diminta untuk menjawab soalan dibawah ini. Terima kasih lagi sekali saya ucapkan kepada kamu semua yang sudi membantu saya.


P/S : Kalau Ada Yang Sudi Nak Tolong Promotekan Online Survey Nih Dekat Blog Masing - Masing Atau Di Facebook Kamu Maka Saya Ucapkan Ribuan Terima Kasih Pada Kamu Semua.

26 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. done!sudah siap diisi:)
    semoga berjaya with ur survey!

    BalasPadam
  2. ok done..
    pastu nk mntx tlg hans dan blogger lain plissss..(sambil kedip2 mata)do vote for me..like it if u say so..alaaa..jgn la camtu..like laaa like laaaa..

    >>http://apps.facebook.com/biarbetul/
    >>Galeri Biar Betul !
    >>page 27
    >>Shima Harahap (SUSU IBU TIADA TANDINGAN )
    >>Like Biar Betul ini

    invite gak yang lain..hihihi..
    thanx a lot..i do appreciate ur help..may Allah bless u!!

    BalasPadam
  3. gud luck wif ur thesis/asignment!!!!!

    BalasPadam
  4. masscom ghopenyer..

    im done :)

    BalasPadam
  5. ok da jwb survey tu...da like,da tweet, ni ngah wat post utk bnd ni... gud luck bro...

    BalasPadam
  6. ok, saya pun dah buat! best.... :)

    BalasPadam
  7. baru nak isi..huhuhu..dah closed....:)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama