Khamis, 5 Mei 2011

Iklan Ini Lucu Ker Menakutkan? Apa Pandangan Gadis Dan Wanita?

Semalam gua teman housemate gua pergi tengok rumah - rumah sewa untuk diorang sewa pada semester hadapan. Tengah seronok menanti lif terbuka tu sempat lah gua pandang - pandang senarai iklan - iklan mencari penyewa baru untuk rumah mereka. Tiba - tiba gua tertarik dengan satu iklan nih dan suruh lah member gua snap guna camera handphone beliau.

Mula - mula gua pandang gua tak nampak pun perkataan BEKERJA tu. Kemudian baru sebentar tadi member gua bagitahu pasal benda tu. Jadi, iklan nih sebenarnya mengelirukan mata gua dan dalam masa yang sama kadang - kadang lucu dan adakalanya menakutkan juga. Hohohoho!




Pandangan korang macam mana? Iklan nih mengelirukan tak? Hohohoho! Apa - apapun, kebanyakan iklan dekat situ semalam memang agak kreatif lah. Macam - macam bentuk diaorang buat. Ada bentuk van lah apa lah. Hohohoho! Okaylah! Nak gerak pergi makan kejap. Assalammualaikum dan salam sejahtera!

P/S : Macam - Macam Hal! Hehehehehe!

35 ulasan:

  1. kalau awek gua nak sewa jugak gua rembat pengkid dalam umah tu dulu

    BalasPadam
  2. pengkid???
    xsanggup aku jadik housemate die..tidakkkk

    BalasPadam
  3. apa ni? aku xphm. huhu

    BalasPadam
  4. errr,ya, agak mengelirukan, & mmbuatkan kpla otak sy pkir lain. heh

    BalasPadam
  5. tak cukup seram.
    aku pernah jumpa,
    "open minded (contoh: tak kisah bawa boy masuk rumah)"

    BalasPadam
  6. haha...tak pernah ar jumpe iklan cm nie lg..kreatif...! seram pon ade... =p

    BalasPadam
  7. 2 kali ulang, tapi still tak faham ayat iklan tu...ni ayat bangla ke apa

    BalasPadam
  8. aku pon penin la...ape bende maksudnye ni..@___@

    BalasPadam
  9. eeii.... geli la iklan ni... tak suke tak suke! :(

    BalasPadam
  10. KELIRU +BENGONG LAK AKU RASE.....x penah lak nampak iklan camni kt kawasan aku dok dolu....haisss

    BalasPadam
  11. hoho.peliknya iklan nih. menakotkan un ade.

    BalasPadam
  12. Ni bukan rsa takot,tp rsa nak pukul ckup2 sape yg buat iklan tu.hahah

    BalasPadam
  13. wohohoho...ss\usunan ayat dia memang kreatip..hikhikhik..agak2 BM dia lulus cemerlang ni

    BalasPadam
  14. wahhh.. mmg betul2 nk housemate ni. pengkid pun nak. hoho

    BalasPadam
  15. scary la..sbb nampak sgt org tu jenis open to everything..bahaya..

    BalasPadam
  16. ni terlebih open minded ni..
    xdapt laki..penkid pun sanggup..hihihi

    BalasPadam
  17. ni iklan seram...
    pengkid?errk

    BalasPadam
  18. haha..kuasa titik. takde satu benda kecik tu pn dh boleh buat orang salah anggap :P

    tak sanggup nak duduk serumah ngn pengkid.

    BalasPadam
  19. ada golongan baru rupenyee di malaysia ni yg sudah diiktiraf..hehehe..giloss laa

    BalasPadam
  20. kurang phm la ngan maksud iklan..mcm mn eik..heheh..ne utk sewa ke utk keje...

    BalasPadam
  21. haha ive been to mentari court before ..

    so , tak pelik sangat laa :p

    BalasPadam
  22. yela asyik2 rumah utk disewa utk laki pompuan je.. abes pengkid nak duk mana plak.. hahaha

    BalasPadam
  23. eeuuuwwwww!!!

    skeri

    and

    meri.

    BalasPadam
  24. baca 1 baris tu sebagai 1 ayat..jgn sambung2.

    yg aku paham disini adelah dia nak orang yg dah "bekerja"..bukan "pengkid pon boleh bekerja".hehe.

    BalasPadam
  25. Asalkan fitranya perempuan..semua sapu..hahaha... agak mengelirukan ...entahla.. masa org tu menulis iklan ni otak di senget kot...haha

    BalasPadam
  26. pengkid tu merbahaya ok... huhu

    BalasPadam
  27. erkkk.
    ape punye iklan lah.
    takot gila nak duduk satu umah dengan penkid.
    haha.

    BalasPadam
  28. konpem aku tak kan pi sewa kat sana.! ;p

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com