Jumaat, 4 November 2011

Pelakon Neelofa Kekasih Baru Hans? Tak Percaya Ker? Ini Buktinya!

Nampaknya hari ini kecoh betul tentang berita kekasih Hans yang telah dibongkarkan kepada umum! Nampaknya gua memang pening lah nak melayan kerenah wartawan dan peminat - peminat gua lepas nih! Haih! Ini pun gua dapat tahu selepas salah seorang peminat fanatik gua iaitu Cik Yuyu telah melaporkan hal ini pada gua!




Terkejut juga lah gua bila tengok berita tentang diri gua ini menjadi muka depan surat khabar! Haihhh! Tak sangka hubungan cinta gua nih boleh jadi berita paling utama berbanding kisah jenayah, politik atau masyarakat Malaysia yang lebih penting. Jadi, disebabkan ramai sangat bertanya gua tentang kesahihan berita ini jadi jawapan standard gua sebagai retis(kahkahkah) ialah No Komen! Korang semua jangan percaya sangat lah gosip nih! Gua masih single lagi lah! Okay! Jangan risau - risau untuk mengurat gua tau! Muahahahaha!!!


P/S : Ini Entry Selingan Sahaja! Nanti Rajin Gua Update Kisah Pasal Semalam Di Facebook Gua Pula! Bye! (^_^)Y


25 ulasan:

  1. fuyoh fuyoh femes lah lepas ni :P

    BalasPadam
  2. hoho..kene kejar dek wartawan lah nti

    BalasPadam
  3. amboi.. neelofa terus ni. femes le hans lepas ni. ahaha

    BalasPadam
  4. kwang!kwang..giler glamer lah...

    BalasPadam
  5. seorang peminat fanatik?????






    pitam.

    BalasPadam
  6. neelofa, gua punya. beringat yob.





















    hahaha.

    BalasPadam
  7. bhahhaaa...

    lisa sughihani dh buang tepi ke :P

    BalasPadam
  8. single la sangat kannn... nak aku rekemen kan kau dekat mubarak majid tak?kekeke..

    BalasPadam
  9. amboi hans..dalam diam bercinta dengan neelofa ya..haha..:)

    BalasPadam
  10. kapel dgn hans hanis ke hans isaac ?:P

    BalasPadam
  11. untonglaaaa ko hans..awek cun..

    weyhh..wat laaa entry citer artis veteran=kita la artis veteran tu..hahaha..kak ton,eman, jah, joyah,munah etc..hahaha

    BalasPadam
  12. nasib! ada peluang lagi =p =p =p

    BalasPadam
  13. untunglah kau Hans... nanti dah kawen ngan dia jangan lupa ajak aku...


    susah hidup beristerikan artis ni Hans...


    aku harap kau tabah...

    kalau kau kecundang.. aku sentiasa menyokong kau dari belakang...



    ***aku suka betul baca blog Hans Isac ni lah!!!.. :)

    BalasPadam
  14. ooo bru tahu.. femes hans.. :)

    BalasPadam
  15. Neelofa memang cantik!















    Lagi Ayu kalau dia bertudng, serius.

    BalasPadam
  16. tak boleh jadi ni...jeles aku!!!hahahha

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com