Ahad, 6 November 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha Daripada Hans



Saya selaku pemilik hanspunyablog.blogspot.com ini mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha/Haji/Korban kepada semua pembaca blog saya yang beragama Islam.

Jangan lupa solat Subuh dan pergi masjid pagi esok untuk menunaikan solat sunat aidiladha dan semoga kita berjaya mengubah diri kita ke arah yang lebih baik. Berkorban lah wang, masa dan tenaga kita ke arah perkara yang lebih baik.

Berkorban dengan berhenti merokok demi kesihatan diri dan keluarga kita seperti ibu/bapa, isteri/suami dan anak - anak. Berkorban lah sedikit waktu tidur untuk solat sunat dan membaca Al-Quran. Berkorban lah sedikit wang untuk dikongsi pada yang selayaknya. Insyaallah!


P/S : Selamat Hari Raya Aidiladha! (^_^)Y


27 ulasan:

  1. slmt ary raya dr tenggiling..hehe..

    BalasPadam
  2. Selamat hari Raya Aidiladha jugak :)

    BalasPadam
  3. selamat hari raya aidiladha ! ^__^

    BalasPadam
  4. han kena tag yer..
    http://tunzhotspot.blogspot.com

    BalasPadam
  5. selamat hari raya aidiladha..

    BalasPadam
  6. selamat hari raya aidiladha jua..~ :)

    BalasPadam
  7. berkorban apa saja~
    harta atau nyawa~
    hee~
    salam aidil adha~

    BalasPadam
  8. Selamat Hari Raya Aidiladha
    kepada seluruh Umat Islam Seluruh Dunia
    Terutamanya Pembaca Setia Saiazuan Blog (",)

    BalasPadam
  9. Selamat Hari Raya ;) Nk duit raya^^

    BalasPadam
  10. salam aidiladha...ok masa tuk mengorbankan masa diet..hehe

    BalasPadam
  11. salam aidiladha... :)
    jgn korbankan makanan tu sgt.hee

    BalasPadam
  12. hans, segmen yang tajuk entri tag tu..
    http://tunzhotspot.blogspot.com/2011/11/kena-tag-lagicikgu-den.html

    BalasPadam
  13. salam aidiladha. aku korban kan diet hari ni. keh3

    BalasPadam
  14. selamat hari raya jugak Hans..

    BalasPadam
  15. selamat hari raya aidiladha dari Tia :)

    BalasPadam
  16. Selamat Hari Raya AidilAdha!!! Thx Hans

    BalasPadam
  17. slmt hari raya..

    wey kerja kosong kat kl klau ada ang bgtau aku ye

    BalasPadam
  18. salam aidiladha drpd teman....hrp2 kome n sekeluarga dpt beraya dgn sembelih lembu byk2 erk...wahahaha...gurau je... :P

    BalasPadam
  19. Selamat hari raya aidiladha hans..:)

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com