Pemenang Contest Kaca Mata PapaMifz.com

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua! Walawehhhhh!!! Nak dekat dua minggu rasanya Hans tak update blog nih kan? Muahahaha! Rasa nak update tu ada tapi sebab sibuk memanjang jadi bila balik rumah dah rasa letih dan mengantuk tahap apa pun tak tahu lah! Akhirnya hari ini gua merajinkan diri untuk update juga lah!


Alhamdulillah akhirnya gua menang juga Contest Kaca Mata PapaMifz.com walaupun sekadar tempat ketiga tetapi itu tetap rezeki kan. Gua dapat tahu gua menang nih pun masa gua pergi bercuti dekat Bangkok pada dua minggu yang lepas. Patutnya gua update percutian gua dekat Bangkok tetapi lain kali lah bila gua rajin sikit. Hehehe!


Jadi, terima kasih sangat-sangat kepada blogger PapaMifz, isteri serta juri-juri yang lain kerana memilih entry contest gua untuk memenangi tempat ke-3. Alhamdulillah! Gua pun dah hantar detail-detail yang diperlukan cuma power cermin mata dan apa-apa info lagi yang berkenaan dengan cermin mata tu gua tak sempat nak pergi kedai untuk periksa. Apa-apapun, terima kasih sangat-sangat dan insyaallah kalau ada masa nanti atau datang kerajinan dalam diri Hans nih maka Hans update pula kisah percutian Hans di Bandaraya Bangkok. Assalammualaikum!

14 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. tahniah hans !

    bertuah dia !

    nanti nak tengok spec baru :)

    BalasPadam
  2. Walawehh! Hans, lu bila pulak nak buat
    contest yanf menarik vavavoom ni haaa?
    Hehe boleh wa menyibuk ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah
      lepas PRU nih kut
      hehehe
      contest dia buat entry macam Hans Comix tu

      Padam
  3. pehhh untung laaaa menang hehehe. Congrats!

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah
      tak sangka juga menang sebab ramai join
      heheh
      terima kasih

      Padam
  4. Wah..tahniah..tahniah..

    BalasPadam
  5. tahniah bro...bro memang layak utk menang...;)

    BalasPadam
  6. Allhamdulillah... tahniah hans... :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama