Karnival Tourism Malaysia "It's ALL HERE"

Assalammualaikum kepada semua pembaca blog www.hanshanis.com dan kali ini Hans nak berkongsi satu berita menarik daripada Tourism Malaysia. Untuk pengetahuan semua, pihak Tourism Malaysia akan menganjurkan Karnival Tourism Malaysia "It's ALL HERE" yang akan berlangsung pada 25 hingga 26 Oktober 2018 (Khamis & Jumaat) dari jam 10.00 pagi hingga 6.00 petang bertempat di Dewan Serbaguna, Kementerian Pelancongan, Seni dan Budaya Malaysia, Presint 5, Putrajaya.



Objektif program Karnival Tourism Malaysia “It’s All HERE!” adalah untuk menggalakan orang ramai untuk melancong dalam Malaysia sempena musim cuti persekolahan bulan November 2018 ini. Program ini mensasarkan pengunjung daripada semua kementerian di sekitar Putrajaya, syarikat-syarikat swasta, universiti, sekolah serta komuniti di Putrajaya dan Cyberjaya. Tourism Malaysia “It’s All HERE!” adalah merupakan program networking julung kali secara besar-besaran diadakan bersama penggiat industri pelancongan negara. Program ini mendapat penyertaan daripada 29 organisasi yang merangkumi hotel, taman tema dan agensi pelancongan. Organisasi terbabit akan membuat jualan pakej mereka dalam kadar harga yang istimewa kepada orang ramai seperti di bawah:

Adventuria - The Rift
Angry Bird Activity Park Johor Bahru
Berjaya Hills Resort
Berjaya Waterfront Hotel Johor Bahru
Bukit Merah LakeTown Resort
Dash Box Hotel Cyberjaya
Desaru Coast Malaysia
Honeyzone Travel & Tours Sdn Bhd
Kidzania Kuala Lumpur
Legoland Malaysia
Lexis Hotels & Resorts MARDI MAEPS Sdn Bhd Marina Putrajaya Novotel Taiping
Ombak Villa Langkawi
One World Group Holdings - Ripley's Adventureland, Genting, Wet World, The Top Penang and Jungle Gym
Palace Vacation Club
PICC – Convention and Exhibition Putrajaya
Pulse Grande Hotel
RED By Sirocco
Sentoria Themeparks & Resorts (Bukit Gambang) Sheraton Petaling Jaya Hotel
Sunway Lost World Water Park
Sunway Lagoon
Sutera Harbour Resort
The Habitat Penang Hill

Sempena program ini juga orang ramai berpeluang mengambil bahagian dalam cabutan bertuah, mendapatkan khidmat saringan kesihatan secara percuma, belajar tentang destinasi pelancongan dan tarikan di Malaysia serta jualan makanan oleh Persatuan Food Truck. Masuk adalah percuma dan terbuka kepada semua terutama yang bekerja, belajar dan atau menetap di dalam Putrajaya, Cyberjaya dan kawasan sekitarnya. Jangan lepaskan peluang ini untuk merebut tawaran istimewa dua hari ini untuk percutian yang hebat di Malaysia!

6 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. banyak sangat tempat dalam Malaysia ni kan kalau nak travel.. akak sendiri tak habis cover dalam malaysia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe
      saya sendiri pun belum ada rezeki pergi sarawak dan sabah lagi

      Padam
  2. Ala.. Lambat baca blog ni, x sempat pergi..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama