Vietjet Tawar Jutaan Tiket Penerbangan Serendah RM0 Selama Tiga Hari

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog www.hanshanis.com sekalian. Siapa di kalangan anda yang suka melancong atau mengembara ke negara-negara Asia seperti Hans? Kalau anda suka maka ini adalah berita serta peluang baik yang perlu anda rebut sebelum terlepas dimana syarikat penerbangan Vietjet telah melancarkan promosi mega dengan jualan jutaan tiket pada harga yang sangat istimewa buat anda semua bermula daripada RM0(*) melalui skim tempahan 3 hari yang sudah bermula pada 22 hingga 24 Oktober 2019 ini dimana ia tertakluk kepada semua laluan domestik dan antarabangsa.




Bersempena dengan musim sambutan akhir tahun, tiket promosi sudah boleh dibeli pada waktu keemasan bermula antara pukul 1 petang hingga 3 petang (waktu Malaysia) untuk semua laluan antarabangsa antara Vietnam dan Malaysia, Jepun, Korea Selatan, Taiwan, Hong Kong, India, Indonesia, Thailand, Singapura, Myanmar, Kemboja dan laluan domestik di Vietnam serta semua laluan yang dikendalikan oleh Thai Vietjet. Tempoh perjalanan untuk tiket promosi adalah dari 23 November 2019 hingga 30 Jun 2020 (**).


Dengan penerbangan harian secara langsung Vietjet dari Kuala Lumpur ke Ho Chi Minh City, terutama pada musim ini untuk meraikan kegembiraan perayaan yang meriah di seluruh Asia maka Hans yakin ini adalah alasan terbaik mengapa anda perlu terbang ke Vietnam dan mengambil penerbangan yang menghubungkan negara-negara yang berbeza ini untuk meneroka keunikan dan keistimewaan yang ditawarkan di setiap kawasan tarikan pelancongan di Vietnam pada harga yang berpatutan. 


Jadi, macam mana cara untuk memburu dan mendapatkan tiket pada harga terbaik? Para pelancong, backpackers mahu pun kaki jalan sekalian sangat digalakkan untuk kekal dalam talian yang Hans kongsikan di bawah sewaktu tiba waktu jualan tiket:

Laman Sesawang Vietietet:

Aplikasi Telefon :
"Vietjet Air"

Facebook:
(Klik Tab "Tempahan") 

Bayaran boleh dibuat dengan mudah melalui:
 Vietjet SkyClub
kad Visa
MasterCard
AMEX
JCB
KCP
UnionPay


Menurut Naib Presiden Vietjet, Nguyen Thanh Son yang menyatakan promosi hebat daripada Vietjet ini bertujuan untuk memberi lebih banyak peluang penerbangan untuk pelancong domestik dan antarabangsa. Vietjet sentiasa menggalakkan penumpang untuk membeli tiket dengan cepat agar tidak terlepas untuk menikmati perjalanan yang dipenuhi dengan pelbagai musim perayaan pada masa yang akan datang.


Pada masa hadapan, Vietjet akan melancarkan laluan Hanoi / Ho Chi Minh City - New Delhi (India) dan laluan Da Nang - Tokyo (Jepun) / Taipei (Taiwan) bagi meningkatkan lagi perdagangan dan pelancongan antara bandar-bandar utama dan menyediakan pengalaman penerbangan langsung tanpa kerumitan untuk penduduk tempatan, pelancong dan ahli perniagaan. Vietjet juga merancang untuk meningkatkan kekerapan penerbangan untuk memenuhi permintaan para pelanggan untuk peluang penerbangan yang mudah. Dengan rangkaian penerbangan yang luas sebanyak 129 laluan yang menghubungkan destinasi domestik dan antarabangsa yang terkenal, Vietjet secara beransur-ansur menjadi pilihan kegemaran para penumpang dengan jadual penerbangan yang mudah, perkhidmatan yang berkualiti dan tiket penjimatan hebat.


Jadi, inilah masanya untuk anda merancang percutian hebat anda dengan Vietjet untuk meneroka negara Vietnam yang indah atau melancong di seluruh Asia untuk mengalami suasana baru, keindahan lokasi, budaya yang unik dan masakan yang menarik dengan harga yang berpatutan. Antara cadangan menarik yang anda boleh fikirkan ialah sama ada mengunjungi ibu kota purba di Hue, melihat bunga soba di Barat Laut Vietnam atau menonton kejohanan Sumo di Tokyo dimana semua ini boleh menjadi sangat mudah hanya dengan satu klik di www.vietjetair.com untuk memenuhi impian percutian anda dengan tawaran jutaan tiket berharga dari RM0 sahaja


Dengan semangat “safety, happiness, affordability and punctuality” (keselamatan, kebahagiaan, keterjangkauan dan ketepatan masa) sebagai nilai terasnya, Vietjet dengan bangga mencipta pengalaman terbang yang tidak dapat dilupakan bagi penumpang di pesawat baru dengan keadaan kerusi yang selesa, pilihan sembilan makanan panas yang lazat yang dihidangkan oleh krew kabin yang cantik dan mesra, juga menyediakan banyak perkhidmatan tambahan moden yang lain pada platform e-dagang.

(*) Tidak termasuk cukai, yuran
(**) Tidak termasuk cuti umum


Mengenai Vietjet

Vietjet adalah syarikat penerbangan pertama di Vietnam yang beroperasi sebagai sebuah syarikat penerbangan baru yang menawarkan tambang tiket fleksibel, penjimatan kos dan pelbagai perkhidmatan untuk memenuhi permintaan para pelanggan. Ia bukan sahaja menyediakan perkhidmatan pengangkutan tetapi juga menggunakan teknologi e-dagang terkini untuk menawarkan pelbagai produk dan perkhidmatan kepada pengguna. Vietjet adalah ahli sepenuhnya dari Persatuan Pengangkutan Udara Antarabangsa (IATA) dengan sijil Audit Keselamatan Operasi IATA (IOSA).

Vietjet dinamakan "Best Ultra Low-Cost Airline 2018 - 2019" dan dianugerahkan kedudukan tertinggi untuk keselamatan dengan 7 bintang pada 2018 dan 2019 oleh laman web keselamatan dan produk penarafan produk di dunia AirlineRatings.com. Syarikat penerbangan itu juga telah disenaraikan sebagai salah satu daripada 50 syarikat penerbangan terbaik dunia untuk pembiayaan dan operasi yang sihat oleh Journal Airfinance pada 2018. 

Pada masa ini, Vietjet beroperasi sekitar 400 penerbangan setiap hari, dengan membawa lebih daripada 80 juta penumpang sehingga kini, dengan 129 laluan meliputi destinasi di seluruh Vietnam dan destinasi antarabangsa seperti Jepun, Hong Kong, Singapura, Korea Selatan, Taiwan, China, Thailand, Myanmar, Malaysia, Indonesia, India dan Kemboja. 

Maklumat lanjut di www.vietjetair.com

2 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama