Jumaat, 23 Mei 2008

Aku Masih Baru Lagi Dekat Sini!!!

Assalammualaikum warga2 bloggers sekarang....

Aku baru join blogger ni.....

So,harap-harap korang boleh beri tunjuk ajar!!!

Dan dapat bertukar-tukar fikiran tentang apa-apa isu.......

Tak kira isu politik,sukan,hiburan,sains,agama atau apa-apa lah!!!!

Thanks semua!!!

5 ulasan:

  1. sjk biler ko jd blogger weyh? huhu.. kagum2..

    ak da agak beberapa lama bersara dr cni.. sbb tujuan asal ak jd blogger, juz nk prepare tuk spm je. bila da abis, jd mls da.. wahahaha..

    pape pun, slmt dtg ler..

    BalasPadam
  2. wah, tahniah sdr
    lantang dan panjang huraian sdr dlm blog tun tu
    bagus2.. sbb ramai yg ada maslh yg sm dgn sdr
    cume tak tertulis je
    tahniah2..

    BalasPadam
  3. Salam,

    Teruslah menulis, kerana anda akan menyedari nanti bahawa ianya sesuatu yang menyeronokkan dan membuatkan anda berasa lebih baik tentang diri dan negara anda.

    "Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self".
    -Cyril Connolly

    BalasPadam
  4. Keep It Up!
    Selamat Maju Jaya! Moga Allah Merahmati & Memberkati Mu.

    BalasPadam
  5. damn~~da byk kali mao bce belog nih..dr i kt belog lme smpei suda pindah belog baru..in the end dpt gakz...nice belog..u got a lot of ideas..keep it up..yeahhh..



    salam blogging..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com