Sabtu, 21 Jun 2008

Gaji Pertama!!!

Huhu!

Seronok juga pertama kali dapat duit hasil titik peluh sendiri yang agak memenatkan..

walaupun sikit tapi gembira..

nak belanja sikitnya....

aku rasa aku nak simpan dalam bank jer..

biar duit tu duduk diam-diam dalam tu...

huhu3....


janji dapat pengalaman, kawan baru dan mematangkan aku dalam banyak hal.....

sayang pada Toy's Department!!

9 ulasan:

  1. cikgu aku ckp, dlm gaji kite, ade 1 part kcik utk org lain.. tu kate die la, sblum ak nyer graduasi dulu.. hoho..

    BalasPadam
  2. owh,untuk mak aku lah tu kut....

    BalasPadam
  3. part kecik 2 agak2 utk capa??
    aku kowt..
    apa lg??
    bak lh!!

    BalasPadam
  4. ehem...ehem...ehem...
    ko baikkan...berbudi bhs..
    tak teringn ker nak belnjer aku..
    bkn sng org nak belanjer aku..setakat burger daging sepecial dgn air suam pun dah terlbh ckup tu..huhuhu

    BalasPadam
  5. i linked you. hans, get chatbox la. sng!

    BalasPadam
  6. wey
    x hbq kt aku pon da dpt gaji
    brapa?
    hehe

    BalasPadam
  7. gaji ea?
    tercapai la cite2 ko nak bli sari!

    BalasPadam
  8. oi belanje ar

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com