Teringin Nak Main Permainan MANATHU!!

Aku tak tahu apa maksud MANATHU nih tapi nama nih ialah nama filem sama ada dari Germany or France kalau tak silap aku.
br>
Filem nih mengisahkan tentang satu permainan lebih kurang macam dalam filem JUMANJI jugalah dimana apabila seseorang mula bermain permainan ini maka haruslah diselesaikan permainan ini sampai tamat.

Permainan ini mempunyai petak-petak yang ada 4 warna iaitu kuning, merah, biru dan hijau.Yang aku ingat apabila berhenti di petak merah, akan timbul satu imej bertanyakan kita tiga soalan yang gila mautlah. Kalau kita cakap bohong kita akan dihantar ke satu tempat di yang sangat tinggi di mana kita hanya akan berpijak diatas satu papan besi. Dibawahnya ada asid yang membuak-buak. Dan kita harus menyelesaikan teka teki untuk selamatkan diri kita dari jatuh kebawah.

Jika wujud permainan ini dekat dunia nih mesti aku akan cuba main walaupun mungkin akan menyebabkan kematian. Haha! Mungkin sebab mainan nih best kut.

BUKAN SEMUA BENDA YANG KITA MAHUKAN AKAN KITA PEROLEH WALAUPUN KITA MENGGUNAKAN PELBAGAI CARA UNTUK MENDAPATKANNYA.

5 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. xmenarik pon bunyik die

    BalasPadam
  2. Apa filem hindustan hans dah tengok dan menjadi favorite?

    BalasPadam
  3. kalo game tuh wujud ah.. aku rase aku la org pertame yg x nk men~ gler ah~ bek aku men monopoli ke saidina ke.. x membahayekan nyawe aku..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama