Rabu, 9 Julai 2008

Air Mata

Kalau saya jadi air mata
Saya ingin lahir di mata awak
Saya ingin hidup di pipi awak
Dan mati dibibir awak
Tapi kalau awak jadi air mata saya
Saya tak nak menangis
Sebab saya tak nak kehilangan awak

Aku jumpa benda nih dekat majalah mana ntah. Kalau korang, korang nak jadi air mata yang macam nih juga ker?


P/S: Aku tak suka jadi air mata sebab bila orang menangis, selalunya cepat – cepat dia akan sapu air mata tu dengan tangan atau tisu.

6 ulasan:

  1. heh, ok jugak eh phrases ni.. nice!

    BalasPadam
  2. emm ok lah....
    kalau aku nak jadi penawar dari jadi air mata

    BalasPadam
  3. aku tak nak jadi air mata.
    cepat habis.
    dan orang akan kasihan sama kita

    BalasPadam
  4. Hmm...
    Aku bayangkan penulis asalnya sedang sebenarnya berduka dan selalu menangis, tapi dia memang seorang pencinta setia yang sanggup berkorban dan selalu memendam rasa..

    Teka saja..

    BalasPadam
  5. i like this entry.

    ingt balik mana ko jumpa!

    BalasPadam
  6. ak da lama xmkn durian..kempunan
    da ni..waa..nk blik kg mkn durian..
    da la kt floor ak de bbau durian je mmnjang bkn nk semawa pn..ceh..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com