Khamis, 26 Februari 2009

Pabila Melihat Gambar!!!!

Arggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh(menjerit sepuas-puasnya)!!!!!!

Aku menjerit kerana kemaluan yang amat sangat melihat gambar – gambar waktu mms part 1 dulu atau lebih tepat lagi ialah zaman jahiliah. Trimas pada Mama Yokies kerana atas hasil usaha anda yang sangat gigih itu akhirnya dapat aku melihat gambar – gambar zaman jahiliah dulu. Hahahahaha(gelak orang gila).

Aku sebenarnya menyampah yang amat sangat melihat gambar zaman – zaman firaun aku dulu tu. Adoi!!!!! Menyakitkan mata aku sungguh!! Aku rasa macam nak bakar jer laptop atau pc yang menunjukkan gambar – gambar tu. Wakakaka!!(gelak sambil memegang pistol)

Sebab apa ekk aku jadi macam tu? Sebab gambar – gambar tu menunjukkan zaman kegemukan aku yang maha dasyat(tahap dewa – dewa daging). Aku rasa macam bukan aku jer dalam gambar tu.Itu orang lain!!!!!!(pandang tempat lain sambil bersiul – siul)

Dulu masa aku sekolah menengah dalam tingkatan 3 hingga tingkatan 4..waktu tu adalah tahap kemuncak kepada berat badan yang maksimum. Mungkin 90KG keatas atau lebih. Masuk jer tingkatan 5 aku kurus sikit bermula bulan puasa(saja sedapkan hati..haha). Orang adalah tegur kata nampak makin kuruslah, hensem lah, comel lah...(aku saja menambah..diorang kata makin kurus jer...hahahaha).

Waktu tu Tuhan jerlah yang tahu rasa gembiranya hati nih macam nak terbang jer masuk syurga. Masa tu best jer tengok angka penimbang dari 90kg menjadi 76kg macam tu. Tengok dalam gambar pun dah rasa bangga jer sebab kurus. Hahahaha!!!(gelak perasan)

Bila masuk U pun dalam berat 76kg macam tu. Tak rasa plak diri nih gemuk sangat sebab ada yang lagi gemuk. Kahkahkah(gelak bangga). Aku sangat berterima kasihlah pada dining yang menyediakan makanan pada waktu tersebut sebab waktu mms makanan sangat-sangatlah tak sedap. Maka berat aku turunlah lagi kepada 72kg macam tu. Waktu tu dah rasa diri sangat kurus dah. Gembiralah aku bila waktu mengambil gambar tiba masa tu!!! Kuikuikui.....

Tapi sebab satu insiden baru – baru nih dimana Mama Yokies dengan sengaja telah membuka gambar – gambar zaman jahiliah aku tu menggunakan pendrive dan menunjukkan pada classmate lain untuk membalas dendam pada aku...hahahhahaha(gelak dewa kejahatan).

Deja Gonzalez : Patutlah aku tak kenal ko masa part 1....hahahahaha

Azfar Castino : Nih ko ker??? Bapak besar dowh.....Betul ker nih ko???

Yati Luciana : Gilerrrr ahhh weihhh...Ko tak makan ker???

Geena Moralez : Besarkan ko dulu????

Amalina Portava : Korang fokus perut saper nih???

Mama Yokies : .................(bibir menunjukkan senyuman jahat)

Wiya Kimara : ....................(berpakat dengan Mama Yokies)

MALUUUUUUUUUUUUUUUUU dan BENCIIIIIIIII pada gambar zaman jahiliah dulu tapi bila aku fikir balik...aku pun tak sedar macam mana dari saiz GERGASI a.k.a OGRE boleh bertukar menjadi saiz sekarang yang aku sendiri sedap mata memandang dalam cermin. Hahaha(gelak perasan lagi).

Melihat gambar – gambar tu pun membuktikan sebenarnya kita tak perlukan pun pil – pil kuruskan badan seperti satu iklan dekat TV tu,”PERUT ANDA BUNCIT DAN BERSELULIT???”(kurang ajar kan iklan nih???hahaha). Yang penting tekadkan hati dan berusaha selagi mampu untuk mencapai apa yang kita nak(tetiba roh Fadzilah Kamsah meresap masuk dalam tubuh aku). Hahaha.

Berat dan saiz badan yang dulu sangat menakutkan aku yang sedang memandang gambar – gambar zaman Firaun itu sendirian. Cukuplah 12 tahun menternak lemak – lemak tepu itu dan aku rasakan biarkan lemak – lemak itu pergi membawa haluan sendiri. Apa yang pasti aku gembira dengan diri aku sekarang. Hehehe!!!

P/S : Tengah Mencari Bahan – Bahan Bukti Untuk Mengenakan Mama Yokies Kembali!!! Siap Ko Mama Yokies!!! Hahahaha!!!(Gelak Kesyaitanan)

14 ulasan:

  1. hoho hg memang demok dulu ms kat teknik kui3....

    hg smkin kurus ka???

    ni yg xsabaq nk wat reunion ni...

    **awat hg xletak pic hg dlu2 ngan skrg????

    ;P

    BalasPadam
  2. Sape suh ko suke capap sana sini.. Kan da jd bnyk gmbr 2..

    BalasPadam
  3. sume dah lain ble cmpre part 1 ngan skrng...agak nye cmne muka2x junior2x skng nanti.lol

    BalasPadam
  4. ooohh.. uplod ar gambar tuh~
    boleh ar tgk firaun tersebut :)

    BalasPadam
  5. har la dulu masa part one gambar aku semua mega. rambut chantik lagi waktu tue.

    skunk rambut dah hauk kot.
    sentap.

    teringin nak tgk macam mana dewa2 daging and roh fadhilah kamsah meresapi tubuh ko?

    curious....

    BalasPadam
  6. hye en. dewa daging..boleh saya lohat gmbo2 firaun laknatullah ituh? haha

    BalasPadam
  7. le ptot bangge dah krus...

    BalasPadam
  8. nk kurus ke?? my lecturer said "u puase 5 hari and just drink fruit jus, then ur body will start burning the adipose" lol=p

    BalasPadam
  9. Gadis Kampung Separa Bandar : semakin kurus?xtahu...no komen...letak gambar>???gambar sekarang tak per lah..gambar dulu? xsanggup..haha

    Nur Fadhilah : dah hobi nak wat macam mana...

    Rikhman : betul2...

    Lyliana : ko nak tgok firaun??pergi mesir la...aiyo...

    Danny Ocean : xpayah tgok lah dewa daging tu...adoi...rambut ko hauk ke??

    aizul : adoi...aku dato lah..bila plak aku jadi dewa daging nih..adoi...itu gambar aku zaman firaun bukan gambar firaun...nih aku rasa macam nak tembak orang nih..haha

    Sengkool : bila plak aku bangga?eh,aku bangga ke?iaker?entah...

    Princess Liyana : Mama Yokies akan dibuli sentiasa..haha

    Aimy Yasmin : tagged plak dah...

    Gjul : bila plak aku kata nak kurus???adess....

    BalasPadam
  10. hai lame xjumpa...
    care ahh..
    upload ahh kat sini gambar firaun 2

    BalasPadam
  11. teddi : haha...xnak2...malu...

    adalicious : adoi..tak tahu lah..semua tips aku cuba...

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com