Rabu, 27 Mei 2009

Gembira!!

Bila jumpa kawan - kawan baik zaman sekolah dulu memang best gila...

Tambah - tambah bila tak dapat nombor terakhir waktu permainan bowling 3 penjuru tadi dan rekod dunia untuk diri sendiri terhasil tanpa dapat dipercayai..Hahaha

Lepas nih kita jumpa dan lawan lagi.

Yehaaaaaaa!!!

P/S : Penulis Tengah Gembira Sangat - Sangat.

16 ulasan:

  1. pembaca juga turut gembira.lol

    BalasPadam
  2. fuyooo menang boling pn impak maksima smpi hepi sgt2 ea?? hehe

    BalasPadam
  3. Gembira melihat kawan gembira. Tapi tak tahu lagilah bila kawan sedih, dapat tumpang sedia sama. hehe

    BalasPadam
  4. sy x reti main bowling T_T haha. tp sy pnah strike sbb tutup mata hahah.

    BalasPadam
  5. ..hahaha
    aku nak tumpang gembira jugak ar.

    Cheers!

    BalasPadam
  6. Memang best jumpe kawan2.huhu strike ke?hehe.gmbira sgt 2..

    BalasPadam
  7. xdpt nombor terakhir tu nombor bape wei? slalu je ko men bowling, bile nk menang nih..

    BalasPadam
  8. amboi
    jmp kwn2 jer la best
    bile lg nk jmp cik anis plak..huhu

    BalasPadam
  9. dan pembaca tengah dengki sangat2!
    *sampai ati ampa xajak aku*

    BalasPadam
  10. namkhir : yeah

    mamma mia! : dapat strike n pecah rekod lah

    Anuar : setakat nih kitaorang dah kawan 5 tahun n setakat nih sedih ker gembira ker selalu lah..haha

    I-sYA : haha..best2...

    LotsoflovePearls : cheers

    Princess Liyana : yups..strike..huhu

    Nur Fadhilah : aku amatur baru lah..haha

    Cik Anis : ntah

    Pikato Ezora :aku panggil pun bkn ang leh mai..pasnih kami nak lawan lagi..jom?

    BalasPadam
  11. ceh berape jthan pin?

    BalasPadam
  12. bila2??
    lwn lh kt megamall penang weh!

    BalasPadam
  13. Batrish : member skolah lama

    Sengkool: tgok dkt gambar facebook aku tu...haha

    Pikato Ezora :ang support duit minyak tol pi balik mau la aku

    BalasPadam
  14. macam2
    ahaha.
    pembaca juga naik gembira membaca tinta penulis
    ekekeke

    BalasPadam
  15. farahlikecookies : moga gembira selalu

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com