Ahad, 28 Jun 2009

Gambar - Gambar Sekitar Majlis Kahwin + Reunion Kelas PGM SMTK 04/05

Kami dengan 3 buah kereta berhenti kejap sebab nak tunggu Asma tapi alih - alih dia suruh kami semua gerak dulu. Hang tau tak panas Asma????


Konvoi 4 Kereta Kerabat PGM Tiba Di Rumah Pengantin Dengan Semangat Yang Membara...Yeahhh!!! Sabar yer mak Anis Syahirah!! Kami semua memang macam nih. Hehe!!



Lepak dalam umah pengantin kejap. Mula - mula semua malu - malu tapi selepas itu masing - masing macam tak sedar sebenarnya mereka berada di rumah orang dan bukannya dirumah sendiri atau kelas. (Lyn, Anis, Khairunisa, Wan, Mariam, Hans, Bob, Pjai)



Pengantin yang sangat berseri - seri pada hari itu, Cik Baizoh yang ramah melayan kami semua. Pening Cik Bai menjawab soalan - soalan panas dari kami semua. Dah macam dalam rancangan Melodi pula.



Bersama - sama mengambil seri daripada pengantin. Mana tahu dapat keberkatan. Boleh kahwin awal. Jangan marah noh En. Shahir sebab saya duduk tepi isteri Encik. Haha. (Anis, Khairunisa, Wan, Mariam, Ida, Baizoh, Hans, Pjai, Bob)


Kegembiraan jelas terpancar di wajah Raja Sehari nih. Semoga bahagia hingga ke akhir hayat.



Budak kelas PGP dan lain - lain pun datang juga. Senyum! 1! 2! 3!



Siapa berani culik pengantin? Langkah mayat kami berdua dulu. Bob dan Pjai umpama abang dan adik. Yang mana adik yang mana abang? Faham - faham sendirilah.


Akhirnya, gambar Asma dapat dirakamkan disini. Asyik hang ambil gambar kami semua. Bagi orang lain pula ganti hang. Hehe. (Wan, Asma, Bob, Pjai, Hans, Mariam)


Sakan sungguh pengantin makan. Sempat lagi memberi pose senyum tu. Cayalah!!



Selepas selesai menikmati juadah dari menu - menu yang sangat sedap dan menyelerakan. Kami semua memang dah lapaq gila pun. Jadi, bertambah sedaplah makanan - makanan nih. Renyih sakan hang pa semua noh lepas dah kenyang.



Kalau tak kami semua nak balik dah tapi pasal minah sorang yang bernama Yanti nih terpaksalah kami semua patah balik teman dia makan. Hang seronok apa Yanti? Senyum - senyum pulak..Hahaha..

8 ulasan:

  1. tuan punya blog bila pulak..
    hahaha

    BalasPadam
  2. meriah sungguh..

    silalah bulatkan wajah datuk SRK..

    hehe..

    BalasPadam
  3. bilalah aku nak kawen nie?

    BalasPadam
  4. 1. gila best weh! *tersenyum aku melihat setiap gambaq*
    2. baizoh sgt cantik! *beliau mmg cantik lg2 dimekap utk mencerahkan lagi kulit*
    3. oh. aku clap yanti. sori2. yanti yg aku benci berada di kls lain. *haha*
    4. yup! akhirnya baizoh kawen dgn syahir. dh lama sgt depa kapel. dr sblm msk teknik lg. *semoga jodoh berkekalan*
    5. uih! kak chik n juga beliau (xigt nama beliau yg putih2 pakai baju oren) pn dtg jugak! byk selisihan fhm berlaku di antara kami n geng2 kak chik. *kak chik pgp ka? muhung aih!*
    6. er. anis syahirah mmg nmpk lebih "sihat". *dia sgt baik dgn fattin kelas aku. baik dgn aku jua*
    7. asma xberubah langsung! *tanpa mekap n gaya posing beliau*
    8. kak na (lynn) dh biasa pakai spek. *dulu masa 1st time rabun, punyalah malu nk pakai*
    9. kaya2 noh ampa. *tiada sebarang tanda2 kereta kancil di situ melainkan myvi n satria. kalau aku p, ada lah kancil menepek blkg skali. bkn malu dgn status kereta, kancil aku yg pemalu*
    10. SANGAT RINDU SEKOLAH MENENGAH TEKNIK KANGAR, PERLIS WEH!!!!

    BalasPadam
  5. tunggu weh nanti aku nak kawin pulak..

    hahaha...

    tapi aku jamu laksa ja kt hg...

    hahahaha

    **aku nampak lain ka?? lg cun eyh??
    kikiki...

    BalasPadam
  6. u bile nk masuk minang Aii.. tuhari u da jnji kn.... hihi

    BalasPadam
  7. nice cloth..
    tapi nape ko tak pake kaler pink jek??
    hahah XD

    badan ko cumel2 sedang2 cam abg angkat aq..
    adeh sala topic..
    huhu

    BalasPadam
  8. zack : 7 tahun lagi kut...doakan saya jumpa gadis yang baik dan pandai masak yer..haha

    LotsOfLovePearls : tak payah bulat..dato pemalu orangnya..haha

    meo : esoklah tu..

    Pikato Ezora : kaya apanya..aku tumpang orang ja kut...haha....owh,semua ang kenai rupanya...yups..memang rindu Sekolah Menengah Teknik Kangar, Perlis weih...best kut sana...

    Wan : laksa ja?mau la aku bakaq khemah nanti...

    Mamma Mia! : I janji olok2 jer dengan U...MAU KENA TEMBAK KAH??

    Chubby Cekelat : kaler pink ekk??nanti aku beli aku pakai...aku ensem lagi dari abang angkat ko tu

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com