Khamis, 2 Julai 2009

Selamat Datang Ke Melaka

Sesudah 2 bulan cuti aku dengan seberat - berat hatinya terpaksa pulang ke Melaka pada malam nih.

Dengan suasana baru yang masih belum mampu dibayangkan aku akan cuba menghadapinya dengan penuh kegembiraan dan kepuasan.

Moga kegembiraan sentiasa mendatangi diriku ini. Wah, ayat aku malam nih! Aku pun tak percaya aku menaip ayat - ayat nih. HAHAHA!!

P/S : Tengah Mengemas Barang. Banyak Pula Benda Aku Bawa.

P/S : Mungkin Lepas Nih Susahlah Nak Update Blog Nih..Hurmmmm

9 ulasan:

  1. ank bw beg p mekah 2 lg ka?
    ahahahahahaah!
    ank kna igt.
    aku dh tadak.
    tadak nk teman ank blk naik teksi lg dr mc tu.
    lalalaalal~

    BalasPadam
  2. Pikato Ezora :

    aku dah tak naik teksi dah la piqah...
    sejak aku kena bayar RM50 tu aku xnaik dah
    aku sanggup susah payah naik bas patt hup berkongsi dengan budak2 sekolah awal pagi dengan tambang xlebih dari RM5....
    aku xbawa kut beg p mekah tu...aku bawa beg pi brunei jer skrg

    BalasPadam
  3. selamat bjuang kembali..;)err blk U kan?

    BalasPadam
  4. Princess Liyana : yups..balik U...berjuang menuntut ilmu..haha

    BalasPadam
  5. aisey...napa berat ati. melaka besh apa :p

    BalasPadam
  6. ya..moga kegembiraan mendatangi hidup ko..
    hancur bhs jiwa bgsa..
    huhuhu

    BalasPadam
  7. izzad : bila mau cuti?

    cikgu gangster : h1n1 punya psal

    abu : gila lah pic ko...stylo skrg

    zack : haha

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com