Jumaat, 27 November 2009

Segeralah Kamu Semua Bertaubat Wahai Mr & Mrs Lembu Sekalian!

Dah tahu tetengah malam hari raya Aidiladha nih mesti ramai yang tengah menganyam ketupat atau pun membersihkan rumah tambah - tambah yang menjadi mangsa banjir baru - baru nih. Mesti ramai yang tak akan online dalam 2-3 hari nih.

Aku hanya nak mengucapkan selamat hari raya aidiladha pada semua rakan - rakan blog disini. Jadi, diharap anda semua makan dengan secukupnya dan jangan terlebih cukup pula tambah - tambah kepada sesiapa yang ada darah tinggi tu berhati - hatilah dalam mengambil makanan berdaging ini.

Disini juga, aku nak memberi amaran keras kepada sesiapa yang berminat atau berimaginasi mahu mengumpul duit raya. Jika ada kanak - kanak datang meminta duit raya akan kuberikan 'duit jari berlima' kepada mereka. Hahaha.

Dan kepada Mr & Mrs Lembu sekalian. Aku terharu dengan pengorbanan korang meninggalkan sanak saudara semata - mata untuk berkorban kepada kami semua. Semoga anda mati dengan tidak sia - sia esok(manalah tahukan tetiba sembelih hidup lagi...macam mana nak makan).

Jangan lupa pergi solat sunat Aidiladha dan solat jumaat sekali yer. Tata.

P/S : Terfikir Mahu Ponteng Solat Sunat Hari Raya Atau Solat Jumaat Atau Pergi Kedua - Duanya Atau Ponteng Kedua - Duanya....Hurm!!

*Nuffnag Aku Kuar Iklan CIMB Bank......Adoi....Tak Faham Aku!!!

21 ulasan:

  1. slmat ari raya mr.mrs lembu~!
    hahaha

    BalasPadam
  2. selamat hari raya adiladha..

    alah... iklan tu pelbagai.. ekekeke

    BalasPadam
  3. aku sebenarnya kesian bila tengok muka lembu2, kerbau2 dan yg seangkatan dengannya yg bakal dikorbankan. sayu je muka. tapi nk buat macam mana kan?

    selamat hari raya aidiladha :)

    BalasPadam
  4. jgn nak mls2 g smayang...
    aku korbankn ko nnti..ahakz..

    BalasPadam
  5. aha.
    aku pun sape dak2 kole kedah mai umah aku .. aku bagi kerepek je.
    baru beli kat pasar borong selayang tadik! haha

    BalasPadam
  6. kuikui!!!

    selamah hari rya!!!

    aipsss!!!memg nk kne babap!!!
    kan ak dah cakap!!!
    pg dua2!!!!!

    BalasPadam
  7. Cik Haa : hahaha..selamat ari raya(tolong jawabkan untuk diorang)

    si tedi : haha..tahu...tapi bila nak kuar iklan movie

    sya mansor : kalau kesian xleh makan daging dia

    mier@meer : xtakut

    afiq anak cikdo : haha..mau tau la

    BalasPadam
  8. x sbr nk makan perut lembu cicah air asam..sedap weyh...

    BalasPadam
  9. Ghostone : garang giler abang MPP...ahaha..suka suki jer nak babap aku..

    acap : slmt ari raya aidiladha
    makan lembu jgn bebanyak
    kang darah tinggi
    huhu

    zack : sedap weih..buat kerabu perut

    BalasPadam
  10. astaghfirullah! ape nak ponteng2 semayang ni? isk3. (kan aku da ngucap)
    gi je la dua2. sy tahun ni rase terkilan gak, due2 kali raya xley semayang raye (phm2 le knp). tp nak wt cne kan? g smayangkan utk sy. hehehehe

    BalasPadam
  11. haha.. lembu tengah emo skang ni.. heh~

    slm adidiladha dari aisyahrosli.blogspot.. heheheh

    BalasPadam
  12. aku da cadang ponteng jumaat.buat2 letih mlapah lembu.hehe

    BalasPadam
  13. samat ari raye hans! g solat raye jgn monteng2..hehehehe

    BalasPadam
  14. haha..nape aku di tesco pada malam raya??

    BalasPadam
  15. heheheh.. sukati la nk p y mana satu.. atau keduanya....atau x p langsung....

    dosa pahala sendiri la tanggung... heheheheheeeee

    BalasPadam
  16. selamat hari raya!
    perut jangan lupa dijaga!

    hahahah

    BalasPadam
  17. ada niat nak monteng dua2 tu..iskhh..berkorbankah itu?:-p

    BalasPadam
  18. salam...ganasnye..duit jari berlima...hehehe...k la,salam aidiladha dri aku yg daif ni...

    BalasPadam
  19. ery farieha : ajaran sesat ekau ni..mana leh semayangkan untuk orang

    cik zatil : haha insyaallah

    kuch : gila..dah cadang tu..xleh blah..haha

    zonaku : takper..solat jumaat wajib..aku gi yg wajib la

    jmr : korban sikit jer..demi katil..haha

    arief art : haha...terlambat baca nasihat kau..dah dua pinggan nasi masuk dalam perut aku dah

    iylienaz : asal?keje kah?

    chah : tahu xper..semua emo

    hisham : haha..sedikit garang

    BalasPadam
  20. hoho..slamat ari raye weh..=)

    g smyg raye tak td??haa

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com