Rabu, 20 Januari 2010

Owh,Syialll!!Hari Mengetawakan Manusia..Malu Saya Dibuatnya!

Gua punya demam adalah lagi sikit - sikit tapi 'Wak Jempret' dan 'Wak Umar' telah berjaya dihapuskan. HAHAHAHA!!!

Kelas hari nih sangatlah pack gua cakap lu. Memang letih giler menghadapi 5 kelas tanpa henti dowh. Dua kelas telah membuatkan gua diketawakan ramai. Cess...!!

Satu pasal PSA gua berkenaan tandas dan satu lagi sewaktu gua mengeluarkan vokal 'lunak' gua masa present kelas animation. MALU SAYA DIBUATNYA!!

Tak tahan tu minggu ke-3 dah ada orang nampak hantu. Mungkin bahana tak solat maghrib lah kut diorang nih. Entah, aku layan dengar jer. Malas nak tanya lebih - lebih sebab aku lapar gila.

Tadi makan dekat restoran baru buka. Nama Abe. Haram tak sedap. Cess, bazir duit aku yang tak berduit nih jer.

Sudah, gua mahu rehat. Malu! Malu!

19 ulasan:

  1. ok... gi rehat2 n rileks.. lupakan yg org gelakkan tuh... life goes on..:)

    BalasPadam
  2. aku tak paham citer kau tapi takpe, aku tumpang bersimpati...

    BalasPadam
  3. Sabar jewr ah k? When life give you lemon, made a lemonade! Hehehe

    BalasPadam
  4. ceh.. kedai kelantan tuh.. gua slalu in kat Ulik Mayang.. depan sket dari R. Abe.. Situ lagi cun..

    BalasPadam
  5. adehh,ko mngingatkn aku psl kelas y giler babas pack besok..heh

    BalasPadam
  6. haha,ada lg kes antu kat u pon?

    BalasPadam
  7. saba je la,.
    dmam x lama pon,.
    penghapus dosa kan,

    yg nmpkm hntu tu.,
    xreti nk ckp la,
    kesian pon ade gk

    BalasPadam
  8. typical la ek citer2 hntu kt dorm hihihi

    BalasPadam
  9. try re-done..
    sedap gak...
    =)

    BalasPadam
  10. try re-done..
    sedap gak...
    =)

    BalasPadam
  11. rehat2 pun kena study hokeyyyyyyy

    hehheeh

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com