Khamis, 14 Januari 2010

Paranormal Activity Membuatkan Hidup 4 Orang Menjadi Tidak Normal..Hahaha.

Gua baru balik dari tengok wayang dekat JJ B ukit Tinggi. Jauh bebenor berjalan sebab JJ dekat Shah Alam nih ramai betul manusia. Memanglah ada sale pun tapi bukannya murah mana sangat. Pelik juga aku. Tak kisahlah. Gua pergi dengan 2 member Gua iaitu Pikah dan Yatie dan seorang member baru. Apa entah nama dia...Hidayah?Aliah?Lupa pula.

Sebelum tengok wayang pergi makan dulu dekat food court sana. Lama tak makan makanan ber sizzling nih. Akhirnya tertunai hajat nak makan. Sedap jugalah. Mungkin sebab lapar kut.

Lepas tu kitaorang pergilah tengok wayang Paranormal Activity. Gua tak boleh nak cerita semua sebab masa tak sempat. Apa - apapun gua benci scene akhir film nih. Bukan sebab bosan tetapi buat gua takut. Hahaha.

Okaylah. Gua nak rehat kejap. Tekak gua sakitlah. Telan air liur pun sakit. Lepas tu gigih pula gi minum air batu. Lagilah sakit. Okay, chow. Papai. Sheishei sebab baca.

P/S : Bila Nak Kaya Nih?

9 ulasan:

  1. wow.. nampaknya berkesan citer tuh..

    membuatkan ko takot;)

    BalasPadam
  2. hehehehhehe.. takan takut kot... x kan... hehehehhehehe

    BalasPadam
  3. best ke hans...
    org sibuk2 promot aku xtgok lg pun...
    kalo ko nak kaya cepat blanja la aku wayang kt bukit raja
    erk888

    BalasPadam
  4. erk..ko tgok cite tu kat bukit tinggi??malam ke siang wey??ada pape jd x kat dlm movie tu??

    BalasPadam
  5. tgk yg download jek 2 pon skip2..weh.jj bukit tggi da dekat la sgt ngn umah aku.meh2 tgk wayang same.huhuhu

    BalasPadam
  6. 2x gua tgok....2x gak gua terkejut..mmg cilakak cite ni

    BalasPadam
  7. citer tu banyak version tu..lepas kajian demi kajian rupanya2 tu citer independent movie upenya..terus da tak takut lansung da..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com