Khamis, 21 Januari 2010

Selamat Ulang Tahun Ke-4 Sayangku

Gua tak ada apa nak bagi dekat lu.

Gua tengah kering + kesempitan hidup sekarang.

Gua hanya mampu doa agar lu sentiasa hidup dan berbakti pada nusa dan bangsa.

Sudah lama sebenarnya gua kenal lu.

Dari lu baru lahir sampai lu sudah tua sekarang.

Mula - mula gua kenal lu, gua tatang giler lu.

Gua rasa macam gua paling gembira masa tu.

Makin lama gua kurang amik berat sangat pasal lu...

Tapi gua tak pernah lagi baling - baling lu dekat dinding ker apa...

Walaupun wajah lu semakin tua dan gua tak pernah pun hantar lu pergi wat treatment muka..

Tapi gua tetap sayang sama lu...

Terima kasih hp nokia gua kerana setia berbakti tanpa banyak ragam....

Moga masih mampu berbakti lagi 2 tahun....

P/S : Ucapan Ditujukan Kepada Handset Sendiri...Harap Maklum!

26 ulasan:

  1. belikan la aku hanpone baru jenama nokia yg bisa berbakti sebegitu lama gak~
    wekekkeee~

    BalasPadam
  2. ish2.,

    baik sngguh tuan blog nih.,

    dok ucap slamat kat tepon,,

    BalasPadam
  3. perrgghhhh.........


    ayat kegemaran ku,,,

    BalasPadam
  4. wish kat buah ati bile lagi ko nk wat hans?huhu

    BalasPadam
  5. banyak jasa hp tuh
    berbaktilah kepada tanah ...


    >>___<<

    BalasPadam
  6. wahhhhh...bagus2..bila ko jaga dia ngn baik pasti dia akan sedia berbakti pada ko :P

    BalasPadam
  7. ..teruja jek gua nak kenal awek lu.
    huhu..

    BalasPadam
  8. mmg setia.
    hp Cc kalau ada ngn CC cepat barai

    BalasPadam
  9. Ades!
    Aku igtkan gf ko punyer besday tadi.
    camat ulangtaun jugak!

    :)

    BalasPadam
  10. semalam hp gua jatuh...rasa2nya gua kena tukar baru lah...huhu

    BalasPadam
  11. phone pon ada b`day...ko kirim slam kat phone yer..

    BalasPadam
  12. kem salam ngan besdey girl.. ehrk.. besdey boy.. erk..

    BalasPadam
  13. perghhhhhh!!!! cayalah....kalau hp tu ada perasaan mesti dia hepi gler

    BalasPadam
  14. hahahaha..

    ak pnye hndset pn dah 4 tahun!!

    hehehe...

    BalasPadam
  15. cap nokia mmg kebal kekar tahan lasak...hepi besday too..hehehehe

    BalasPadam
  16. hp aku pun dah lama berbakti.. tapi.. tak terasa nak tukar baru langsung.. hehehe

    BalasPadam
  17. gua syak lu lesbo memula tadik. rupanya cintan ngan hp. hampeh

    BalasPadam
  18. suspen jer... ingatkan ko tuju kat sape rupanya nset ker??? hehehe

    BalasPadam
  19. hoh nokia mmg tahan lasak, klu baling kt dinding pun leh ada lg nyawa utk 2thn tu :)

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com