Rabu, 17 Februari 2010

Doakan Kejayaan Aku...Aku Tension...

Aku tak tahulah aku mampu siapkan tak assignment nih. Ada satu assignment yang aku tak suka dan sangat sukar bagi aku iaitu com research. Aku dah tak faham apa yang benda nih nak sebenarnya.

Aku cuba buat hari ini dan nampaknya aku tak sempatlah nak blogwalking. Nanti kalau dah siap atau aku bercadang nak tunda buat esok atau aku give up sekejap buat assignment aku blogwalking kembali.

Doakan aku mampu selesaikan semua assignment tu. Tengah tension sekarang.

P/S : Entry Publish Auto! Dah Tahu Dah Tension! Sekarang Tengah Buat Kerja Yang Berlambak Tu!!!

28 ulasan:

  1. semoga berjaya wahai shah ruk kan...



    hahaha

    BalasPadam
  2. k malam ni gua buat kenduri tolak bala

    BalasPadam
  3. selamat berassignment dan bertension
    erk888

    BalasPadam
  4. hohoo
    semangat ya !
    tamao tensen2 :)

    BalasPadam
  5. haha. kuatkan semangat hans!
    haha. izinkan aku gi bershupink2 dulu ea?!
    xD

    BalasPadam
  6. mudah2han ko dapat selesaikan assigment tu ngn jayanya...amin..sabo2 dugaan time blaja :)

    BalasPadam
  7. aku pun tengah berhemaps pulas nk siapkan asgment..
    huuhuhu

    BalasPadam
  8. takpe..slow-slow k..tarikh napas..ok hembus..ha tenang dah?

    ok p buat esemen tuh..hehe

    BalasPadam
  9. jgn tensen pasal hubungan kita tao..

    wahahahahaha :)

    BalasPadam
  10. please join our giveaway for a chance to win our delectable diaper cupcakes!

    http://twinkywinkystars.blogspot.com/2010/02/join-our-diaper-cupcakes-giveaway_12.html

    BalasPadam
  11. hoho...jgn tensen2..wat esigment rajin2...
    ---.macam nenek aku bgi nasihat plak..nge3

    BalasPadam
  12. hello bro ..salam..

    jgn tensi2 sgt okie..baca yasin bebanyak insyaAllah dipermudahkan...

    BalasPadam
  13. aku doakan ko dpt menyiapkan eseman yg betimbun tu... amin....

    BalasPadam
  14. ya ke ko buat assig tuu jgn melencung ke lain.

    buat jgn x buat.

    BalasPadam
  15. tension tu satu nikmat..bahawa ko hanya manusia..kembalilh kpd fitrah..mohon petunjuk kpd-Nya.all the best bro..

    BalasPadam
  16. chaiyok2 aku tau ko buley punya..upah org la haha

    BalasPadam
  17. gud luck dude~
    watla asiment sambil mam limau manderin~

    BalasPadam
  18. ehh ehhh lekk r. on9 fesbukk duluu. bwu buat esaimennnn :D

    BalasPadam
  19. salam..

    bro da tgk ke my name is hans? hehehe

    BalasPadam
  20. aku pun tension sgt!! dh nak exam mggu dpn :(

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com