Ahad, 14 Februari 2010

Luangkan Masa Dengan Keluarga

Sangat bahagia sebenarnya bercuti dirumah. Aku tak tahu apa perasaan manusia yang lain tapi aku sangat gembira berada dirumah.

Walaupun assignment banyak dan aku cuba - cuba buat lupa pasal benda tu tapi yang aku tahu aku enjoy jer cuti sekarang.

Aku harap korang semua hargailah keluarga korang. Banyakkan masa berbual - bual, bergurau senda dan apa - apa yang dapat merapatkan hubungan korang sekeluarga.

Selamat bergembira di samping yang tersayang.

P/S : Tunggu Naga Datang Depan Rumah Tapi Barisan Rumah Aku Tak Ada Orang Cina. Sedih Betul!!

P/S : Nuff Aku Dah Bangun Tu...Sila Buat Apa Yang Patut...Hahahha

12 ulasan:

  1. ah, aku benci interview.

    tapi aku suka animation.

    BalasPadam
  2. wah....tak sabar nk blik uma...mlm ni bru nek bus...esk pg bru sampai...jauh perjlnn pon tak pe..jnji smpai kt rumh...

    en.hans duk uma tu jgn lupa sapu sampah..kemas uma...masak....ok...

    BalasPadam
  3. best hidup bersama keluarga..

    belakang umah aku ade org cina.

    BalasPadam
  4. selamat bercuti hans! cuti tu cuti jgk esemen jgn lupa siapkan! hahahha eh! aku sokong maa cuti nk apatkan hubungan dgn keluarga..

    BalasPadam
  5. utamakan keluarga....nak angpau..hehehe

    BalasPadam
  6. kalau naga lalu depan rumah nak wat ape?
    kasi prank boleh???
    hahhhahaha

    BalasPadam
  7. waaa...aku juge tak balik kampung~!!! haduu... sedey dan jeles ngan orang yang balik kampung ... isk isk..

    BalasPadam
  8. haha...aku omsick nak balik umah ni...ko wat aku jeles jek..cis cis

    BalasPadam
  9. ezul : aku suka script writing

    zikr : lu bagi gua angpow maa..haha

    white : insyaallah ingat

    milo : haha..bagus2

    nick : aku nak wat lupa

    mas : angpow?minta dkt orang sebelah

    poksudaus : haha..nak curi kepala dia

    miss lolly : kejutkan lah dia

    jawa : hahaha

    ghostone : betul2

    adiakhbar : haha..jgn jeles...

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com