Ahad, 7 Februari 2010

Manusia Sekarang Semakin Gila

Bayi pun mahu diliwat? Apa kejadahnya binatang yang bertopengkan manusia meliwat bayi ini?

Mana perginya kasih sayang manusia yang suci yang selalu dilaung - laungkan?

Serius aku sangat terkejut bila melihat Buletin Utama tadi.

Perlukah binatang seperti ini apabila dibicara dan didapati bersalah hanya dihukum penjara atau sebatan sahaja?

Wajarkah mereka ini dibiarkan hidup?

Aku masih tidak dapat terima kerana yang diliwat adalah bayi yang tidak berdosa atau mampu melawan.

Kenapa manusia sekarang semakin lama semakin gila?

P/S : Aku Kecewa Dan Marah Dengan Manusia Yang Hanya Manusia Pada Nama Sahaja

16 ulasan:

  1. aku cadangkan ko liwat balik mereka2 yang meliwat bayi tersebut. ko suka kan?haha

    BalasPadam
  2. manusia sekarang memang dah gila.. tapi x semua la.. nie la akibatnya bile diri semakin jauh dari Allah.. nilai2 murni pada diri mulalah hilang 1 per 1..

    Putera Melaka,
    Blog - http://www.puteramelaka.co.cc/
    e-Store StormReaders - http://www.stormreaders.net/zulfadhli

    Miliki buku2 ilmiah karya ikon2 popolar seprti Dr. Fadzilah Kamsah, Dr. Irfan Khairi, Ustaz Ismail Kamus, Ustazah Siti Norbahyah & lain2 di http://www.stormreaders.net/zulfadhli sekarang!

    BalasPadam
  3. mmg gila!!! tu bkn manusia la aku rasa huh

    BalasPadam
  4. manusia gila namanya tu hans.tepat tol tajuk entry ko.dah takde keje ke hapa.otak letak kat lutut!

    BalasPadam
  5. haish..sian baby tu..bangang la sapa buat!

    BalasPadam
  6. bayi kena liwat?

    syaitannya manusia!

    BalasPadam
  7. zaman skrg ni manusia lebih keji dari haiwan.. haiwan pun tahu sayang anaknya~

    BalasPadam
  8. aku pun ada baca kat paper. nauzubillah. manusia apabila nafsu mendahului segala-galanya macam ni la yang sering terjadi.

    BalasPadam
  9. manusia gila kerana nafsu!!!!

    nafsu gila...

    BalasPadam
  10. tula..bayi tu baru 5 bulan..
    sedih t2 meninggal..gok dia kn...last
    meninggal dunia..cian si bayi..

    BalasPadam
  11. aah aku dh bace gak pasal budak kecik bape bulan umo dia tu dh kena liwat.. benci!!!!!! manusia binatang!

    BalasPadam
  12. Ye,mnusia skg smkin gila..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com