Selasa, 16 Februari 2010

Rindu Sama Assistant Baru Aku

Apabila malas membuang kulit buah limau maka aku akan serahkan tugas itu pada assistant baru aku.

Apabila rasa kepala pening atau mahukan sedikit urutan kepala, aku tidak perlu ker SPA kerana assistant baru aku mampu melaksanakan tugasnya.

Apabila rasa dahaga, aku boleh arahkan assistant baru aku mengambil air di dalam peti sejuk.

Apabila rasa bosan, aku boleh terhibur dengan gurau senda assistant baru aku.

Apabila rasa mahu membuli, aku juga boleh membuli assistant aku.

Kenapa cuti begitu mencemburui kita?

Aku akan rindukan assistant baru @ 2 orang anak buah aku.

P/S : Tunggu Cuti Semester Lah Plak Kalau Nak Jumpa.

28 ulasan:

  1. kesian ank buah kau tu kena buli heheh

    BalasPadam
  2. anak sedara yang soleh..buat aku tak sabar nak dapat anak sedara yang soleh..=)

    BalasPadam
  3. kupas limau pon nak kena pakai assistant
    hebat ni

    BalasPadam
  4. Ni dh kes membuli anak buah dh nih...hehehe... :D

    BalasPadam
  5. junior takda ka???

    [bekas pembuli junior2]

    BalasPadam
  6. haha.
    jahat kau buli anak2 buah! :P

    BalasPadam
  7. la..ingatkan sape tadi..rupanya anak buah:)

    BalasPadam
  8. best kan ada assistant...hehe

    re:...yup, mamai rendah...aku lagi tinggi...hehehe...sure aku kena keji kalau dia baca ni...

    event MIMPI nanti pergi la...

    BalasPadam
  9. Salam,

    ada aura2 membuli ne, ehehe.

    BalasPadam
  10. dapat assistant yang bagus ek, bertuah benar huhuhu
    poksu lain plakl kite kene jadi assistant depa, stress~

    BalasPadam
  11. pembuli!!!!!!!!!!!!!!

    wahahahaha......

    BalasPadam
  12. dasat ko skang hans
    pakai P.A
    erk888

    BalasPadam
  13. warghhh kijam ko hans

    err assistant ko tu leh keje ngn org len tak?wakakakaka

    BalasPadam
  14. kesian assistant tu..asyik kna bli ja...

    BalasPadam
  15. Ko buli anak buah ka? Kejam giler

    BalasPadam
  16. jaht nye ko hans..nak membuli je taunyer..

    BalasPadam
  17. ceh haha buli anak buah x bek ooo

    BalasPadam
  18. yazith : hahaha..aku baik kut

    redning : adoi..bukan buli...itu satu sistem pembelajaran la..huhu

    ghostone : erk?gaji sejam RM5000...mahu?

    dila : hahaha...tgok la siapa yg didik

    koyuki : aiyo..buang kulit limau daaa...gila kejam sampai nak suruh kupas limau

    lily : haha..mana ada buli

    marcello : cess..anti pembuli

    husna : baik kut aku

    qisha : ekekeke

    hafiz : haha..cal lah teledera

    patung cendana : insyaallah

    billet : hahaha..shhhhhh

    poksu : kahkakha...den faham nasib poksu

    ezam : hahaha...aku cikgu kut

    deus : ekekeke...bukan selalu

    faizal : uish..tak leh2

    mas : hahaha...mana ada..rewards aku kasi maa

    redz : hish,itu proses latihan menghadapi cabaran yg lebih besar di masa akan datang tu

    milo : aku baik kut

    cik biol : mana ada buli

    BalasPadam
  19. bila nak jd assistant aku lak? hehe

    BalasPadam
  20. asisten yg terlampao taat..hahahaha

    BalasPadam
  21. Bila la anak buah aku nk besar ni..bleh suruh2 urut gua pastu bgi upah rm1.
    haha~

    BalasPadam
  22. hahaha aku pun klu balik rumah kt malaysia. mmg ada assistant jugak! hahah 3org! best dowh! haha terasa diri disayangi, wlupun mereka sekadar kanak2, tp hati bahagia n gembira je bila diorg ada.. :( rindu! :(

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com