Sabtu, 20 Mac 2010

Aku Dapat Buffered Earning Yang Ke-2

Hahaha...Selang sejam aku pos entry baru...itu tanda aku tak mahu mati bosan dalam studio nih.

Nak balik malas...nak tunggu lama...kerja tak tahu dah apa nak buat...so jadilah seperti ini..lambakan entry....

Haih,aku pelik tul asal nuffnang bermurah hati kasi banyak sangat buffered earning dekat aku. Adakah dia telah mendengar luahan hati aku yang mahu jadi kaya minggu depan dengan memperoleh RM5 juta dalam masa seminggu? Hahaha.

Jadi marilah ramai - ramai mengclick iklan nuff aku yer....

Wallah...

10 ulasan:

  1. waaa..
    jeles..

    dah setahun blog tak dpt mcm tu lagi
    huhu...

    klik la iklan juga ye kat blog kite..

    BalasPadam
  2. Tak nak tunjukkan berapa ko dapat?

    BalasPadam
  3. tp bla aku msuk ni xnmpk pn dia kuar

    BalasPadam
  4. nuff ko sleeping beauty..xleh click..haha

    BalasPadam
  5. untung!! jgn lupa klik nuff sy skali.. heheeh..

    BalasPadam
  6. so.. bole banjer ak tony romas r cmni?

    BalasPadam
  7. aku pun bru dapat 2 buffer earning

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com