Isnin, 29 Mac 2010

Gua Ternanti - Nanti Duit Nuff Gua Minggu Ini Berapa...

Gua nak tengok betul ker petua mereka selama nih yang mereka suruh gua lakukan pada minggu nih menjadi kenyataan atau tak. Kalau betul memang gua gembiralah tapi kalau tak betul hurmmm gua buat bodoh jer lah.

Today is my CTU presentation. So, mesti tidur awal lah macam nih? Boleh ker tidur awal? Just wait and see! Hahaha. Apa lah aku merepek nih? Adoi...so tiredlah today. Gua mahu makan banyak - banyak lah esok.

Bye - Bye semua.
Wish me luck for tomorrow.
Hopefully everything will be success.
Xie Xie.
Zaijian.
Wan an!

P/S : Don't Forget To Always Click Gua Punya Nuffnang Okay. Assalammualaikum!

17 ulasan:

  1. bab2 nuff nih jgn la dicakap2 lagi,.

    duitku mcm tuh aje..

    xnaik2,.


    jenuh menunggu.,

    apala nasib..,sob33

    BalasPadam
  2. skali 2 juta..ko bukak kedai mcm pakli satu kalau dpt 2 juta..hhahhahhaa

    BalasPadam
  3. emmm.. caye ke leh duit??

    sama je dari dulu... huhu

    BalasPadam
  4. hai..thanks for the comment :D

    BalasPadam
  5. lol. same la. both of us r 1988.
    connection again reset when i reply u =.="

    forever 18! hahaha

    BalasPadam
  6. beb bape ko gelak dekat entry aku tu?huhu haha

    BalasPadam
  7. dah dapat habuan tu
    meh blanje saya makan
    heeheh

    BalasPadam
  8. haha
    apa tips ko dapat ah?

    BalasPadam
  9. nuff aku lama tidoq..
    sebab x aktif klik sgt dah la ni..
    busy oh

    BalasPadam
  10. prtua apa yg awak dapat tuh? betul ker petua tuh? cuba citer sikit... so far kak tash org bg petua..akak buat...dan resultnya cemerlang tau

    BalasPadam
  11. good luck....don't worry kalu ada mesti klik2 nyer hehe

    BalasPadam
  12. kalo nuff ko 2juta ko wajib zakatkn aku sebijik banglo berswimming pool sbg pghrgaan krna tlh mengelik nuff mu. ...okeh!

    BalasPadam
  13. camane weh?kalau menjadi...jgn lupa ajar kwn2 lain pulak...huhu

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com