Sabtu, 20 Mac 2010

Hurmmmmmmm.......Hantuuuu

Tadi pergi dekat toilet..pandang siling atas jamban tu..nampak seram....tiba - tiba terbayang kalau muncul Sister Ngesot keluar dari bumbung tu.

Buat pula kalau waktu tu tengah berak...macam mana nak lari? Hahaha...

Kesejukan dalam studio nih dah setaraf dengan kutub utara. Kadang - kadang aku tak rasa aku ada kaki. Fuh, ini waktu siang. Giliran aku nak recording nak malam pula. Memang beku dah aku rasa.

Haih, orang lain enjoy - enjoy keluar habiskan duit..aku plak enjoy habiskan masa tunggu giliran.

Nak wat camner...dah nasib...

6 ulasan:

  1. haha time tu la rasa macam nak pasang unggun api kat bawah meja .. huhuu ...

    bab suster ngesot tu yg tak tahan tuuu

    BalasPadam
  2. huhu..len kali jgn bayang suster ngesot ye..serammmm hehe

    BalasPadam
  3. Rajin sangat tengok citer fiksyen sape suh...

    Kan dah terbayang-bayang.. haha

    BalasPadam
  4. kalo ad hntu time buang air, larik je..lenkli leh mbuang lg..hehe

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com