Ahad, 21 Mac 2010

Liverpool Mesti Menang...Go Torres Go!!!


Hahahaha....Aku yakin Liverpool mesti menang malam nih. Yuhuuuu.....!!!



Malam Nih Pasti Muka Torres Macam Nih...Yeah!!


Malam Nih Muka Rooney Macam Nih Lah....Hahahaha!!!

35 ulasan:

  1. ehem ehem

    rooney nak campak mana hah

    malam ni rooney at least hatrick

    ko tungggu!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  2. yeah..liverpool! konpem lah menang!

    BalasPadam
  3. huhu xlyn bola..pelik tak klo perempuan xlayan bola..ke lagi plik bila pompuan lyn bola..aku pon tertanya2..tapi aku kenal la muke torres ke rooney ke..hehe

    BalasPadam
  4. rooney dah tua dah....tak best!

    http://rabunmerah.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. mlm ni MU menang...
    hueheuheuheue

    BalasPadam
  6. oraittt...liv mesti menang

    BalasPadam
  7. kOmpOM Liverpool menang !!!!
    Hahahahaa

    BalasPadam
  8. Liverpool!!!!!!! ehhh.. Aku sokong Arsenal tapi aku langsung tidak sokong Man U... haha...

    BalasPadam
  9. yeah!! akupon sokong liverpool

    BalasPadam
  10. ManU terbukti lebih hebat....

    2-1...

    GLory-glory Man United....

    hahahahaha...

    BalasPadam
  11. ada lg org sokong liverpool...huhuhuhu :p

    BalasPadam
  12. no comment~ banyak aksi kung fu jer...btw torres terbaik~

    BalasPadam
  13. Hans,soorryy to say la..liverpool kalah lagi.hehe..

    BalasPadam
  14. yeahhh,,!!
    man utd meney,,!!
    hahaha

    BalasPadam
  15. malangnya,, MU telah menang huhuh (oh sy bkn support MU! sy the blues) :p

    BalasPadam
  16. dah terjawab. liverpool kalah.aduyai

    BalasPadam
  17. bro bro salah muka tu hahahaha

    BalasPadam
  18. walaupun liverpool kalah, kita tak kan berjalan seorang... manshit u SHIT!!

    BalasPadam
  19. akhirnya kemenangan ditgn MU.. hehehe..

    BalasPadam
  20. MAN U DAH MENANG!!!!!!!!!!!!!!!!!
    LIVERPOOL DAH KALAH!!!!!!!!!!!!!!
    BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO sama liverpool. HAHAHAHA
    :))

    BalasPadam
  21. yeahhh glory2 man united.....


    kesian torres.... oh looserful hiks

    BalasPadam
  22. sayangnya. manu leading heee =)

    BalasPadam
  23. aku komen bola sbb aku minat bola! hahaha eh! liverpool kalahlah..aku dulu mmg fans liverpool skrg asyik kalah je dorg! adoi... ape2 pun hidup man city!!! hahaha

    BalasPadam
  24. kecewa betul...10 kekalahan tak pernah2

    BalasPadam
  25. husband saya rooney tu. jgn kutuk.
    :P

    dah menang and MU will always remain as champion..

    Gembira Chelsea di bawah Arsenal tapi sgt merisaukan sebab arsenal mcm dah maju semacam tpt kedua..

    *menunggu penuh kesabaran 30 march

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com