Khamis, 4 Mac 2010

Melobi Yang Sangat Best....

Aku tak tahu nak cakap apa..Aku rasa sangat lucu kelas malam tadi sebab kena melobi pihak untuk beli idea kita.

Macam - macam benda yang keluar...Kapitalis..Pembelot..Macam - macam...Aku anggap benda tu hanya satu permainan jer tetapi permainan yang bermakna...

Sebab, hakikatnya diluar nanti hanya dua benda sahaja yang orang akan pandang kita dalam situasi situ iaitu sama ada idea tu memang boleh jual atau kita memang berpengaruh.

So, walaupun permainan tadi tu suka - suka tapi sebenarnya memang sangat bermakna.

P/S : Tetap Yakin Semua Idea Ada Kelebihan Masing - Masing.

16 ulasan:

  1. Maka ada parti haluan kiri dan haluan kanan.

    BalasPadam
  2. melobi tu mcm melacur ke?

    BalasPadam
  3. kau main ape..
    direct selling ke ?
    ahahak.

    BalasPadam
  4. bab2 mel0b0 suka sgt dy erk

    BalasPadam
  5. kiri kanan dan tengah. mana kamu pilih? haha.. (mesti x paham kan?)

    BalasPadam
  6. huhu..best giler nanti dlm keadaan sebenar pembinaan pengaruh adalah 1 faktor penting..

    BalasPadam
  7. bro..lu minat politik ke..

    BalasPadam
  8. macam pilihan raya nih kat ukm.camtuh lah..padahal main2 jek.hehe

    BalasPadam
  9. yup..betui2...
    ade releven nyer mende cam ni

    BalasPadam
  10. yup

    jgn pandang remeh idea org lain
    ambik sebagai +ve
    ada pro n kon

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com