Rabu, 31 Mac 2010

Tersangat Down.....Terkejut Dengan Markah Result....

Gua sangat down sekarang hingga tak mampu fikir nak buat apa.

Tiba - tiba gua terfikir masa depan. Kenapalah begitu teruk sangat keputusan nih.

Apabila ditanya apa yang gua tulis adalah betul..semua betul cuma dia mahu specified kan lagi tapi tak ada markah.

Gua risau. Semangat gua jatuh. Gua sangat down.

Gua tak tahu nak buat apa - apa sekarang walaupun kerja banyak. Gua nak menangis pun air mata tak keluar. Gua paksa - paksa pun dia taknak keluar.

Gua nak tidur tapi kerja banyak lagi nak kena siapkan.

Entah....gua bencilah hari nih. Ini hari paling teruk dalam hidup gua.

31/03/2010 adalah hari yang betul - betul memberikan gua seribu satu kepenatan emosi dan fizikal.

Chow!

19 ulasan:

  1. setiap yang berlaku ada hikmah hans.

    BalasPadam
  2. the ups and downs. bear with it!

    BalasPadam
  3. lu jgn sedih..wa da klik lu punyer mr. potato..

    BalasPadam
  4. xpe..pulun untuk final...eh jap..tu markah result apa?test ke?

    d0 ur best...semua 0rg penah rasa mcm tu...

    :)

    BalasPadam
  5. jadikan kesilapan masa lampau sebagai pengajaran dimasa hadapan..

    BalasPadam
  6. same la kite...ku takut tak leh grad bulan 8 ni...tp taper, kite usaha lg! chayok2!!

    BalasPadam
  7. sabo bro..
    oreo pun beberapa kali dah gitu..
    stress gila..
    bersabolah..

    BalasPadam
  8. hish
    aku x dpt byg kalo aku carrymark aku utk final nnt
    cume xtau je x sedeh
    tp mst truk kalo tau
    huhuhuhu
    sabarr naaaa.

    BalasPadam
  9. sabar bro..usaha lebih sket lain kali eh..chaiyok2..=)

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com