Sabtu, 17 April 2010

Achik Spin Penyanyi Lagu Bola - Bola Api Meninggal Dunia Petang Tadi? Sudah Terbukti Yer..Al-Fatihah Untuk Arwah.

17 april pukul 7 Malam

Berita yang baru diterima dari member-member gua.

Achik spin meninggal dunia petang tadi kerana dengar kata dia tumpang kereta kawan dia dan kereta tu terbabas di perhentian nilai dan melanggar signboard.

Arwah tersepit dalam kereta dan kereta terbakar dimana kawan dia sempat keluar kereta.

Apa - apapun benda nih tak pasti lagi.

Kita tunggu berita mlm ni..

P/S : Al - Fatihah Untuk Arwah

23 ulasan:

  1. baru td sy tgk achik live kt tv2..program pa ntah... nana pun ada skali...

    BalasPadam
  2. sama2lah kita tunggu berita rasmi....

    BalasPadam
  3. betul ke nih?? atau kontroversi semata2.. :0

    BalasPadam
  4. ya Allah,
    alin tekejut gilaaa nih.

    ramai org2 baek meninggal skg nihh..
    mmg nak dekat sgt2 akhir zaman..
    sedeyy :((

    BalasPadam
  5. dah kompom..al fatihah...hmm

    BalasPadam
  6. ajal maut, jodoh pertemuan ditangan Allah.. walaupun tak terduga, dah sampai mase dia..
    al-fatihah...

    BalasPadam
  7. dah sah betul.
    al-fatihah.
    =(

    BalasPadam
  8. aar
    da tgk kat berita tadi

    BalasPadam
  9. al-fatihah utk allahyarham...

    BalasPadam
  10. al fatihah buat achik spin..semoga rohnya dicucuri rahmat

    BalasPadam
  11. aku dah baca surat kabar utusan.. mmg sah dah. huk3! al-fatihah utknya...

    BalasPadam
  12. ajal yg datang tak disangka-sangka.Tanya diri,dah sedia belum... =(

    BalasPadam
  13. salam singgah bro...
    saya follow kawan..kawan follow back k..thank

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com