Isnin, 26 April 2010

Dengar Lagu Si Tilu Nih Teringat Kisah Cinta Lama.....Hahaha! - Siri Akhir

Sambungan dari entry lepas....
Mesti korang semua tak sabar nak tahukan...
Siapa wanita yang dimaksudkan?

Bagi aku, dia nih biasa - biasa jer lah.
Sedap mata memandang.
Berbudi bahasa dan bersopan santun.
Dia wanita yang baik.
Memahami aku dan paling penting 
Tak kuat cemburu.

Kira aku bahagialah setakat nih 
Bercouple dengan dia.
Sebab dia lain daripada yang lain.
Korang nak tahu ker siapa wanita tu?

Nih gambar dia......


Korang kenal tak dia? 
Mana lah tahu saudara dia ker apa ker?
Nama dia nih Lisa
Cantik kan dia.

Apa - apapun doakan perhubungan kami nih berjaya
dan berakhir di jinjang pelamin yer.
Thanks semua yang sudi membaca
Dari awal hingga akhir
Tamatlah sudah entry 
Untuk kisah cinta monyet ini. 

Salam hari Isnin.

P/S
Hahahahaha!!!
Aku Faham Mesti Korang Terasa 
Macam Nak Gigit - Gigit Laptop 
Atau Hempuk - Hempuk PC Korang Kan Sekarang? 
Aku Dah Biasa Dah Tengok Keadaan Macam Nih 
Gara - Gara Dengkikan Aku. 
Hahaha.

P/S
Thanks Pada Yang Click Nuff Aku
Minggu Lepas. 
Rajin - Rajinlah Click Yer. 
Hehehe.

22 ulasan:

  1. oke.. au kan bukan setakat nak hempap kan kepala kat pc.. malas nak humban terus masuk tukun.. tp nasib baik laa bukan herta ku.... hahahaha

    ok apa pun semoga hubungan mu senantiasa bahagia.. nanti kau kawen jemput aku taw...

    BalasPadam
  2. hahaha...giler cun awek ko :D


    http://nomborsebelas.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. hahahahaha...prasan tu la ko ni...ape pun gud luck la ngan ko nye angan2 tu....

    BalasPadam
  4. aku nk buang pc aku dlm parit...x ku percaya~

    BalasPadam
  5. aku nak buang pc ko... bg rosak rabak

    BalasPadam
  6. si lisa tu cakap.. kalo nak kawen ngan dia sediakan cocopie sekotak lalalala ;p

    BalasPadam
  7. ~~adoi...lomah den.. dgn siti norhaliza....

    BalasPadam
  8. hahahaha untung nye kau hans dapat makwe chantek giler..
    hihihih

    BalasPadam
  9. beliau emmang cun giler,

    bile die blakon marah2 nampakj cute muke die

    BalasPadam
  10. aku rasa nak hempuk kau dengan laptop aku lah. haha sengal!

    BalasPadam
  11. hans ko ni kuat perasan je.
    x ada lah aku nak hempas pc ni cuma aku nak gelak je...hahaha.

    BalasPadam
  12. dah agak dah...unsur perasan memang akan ada...chettt!

    pepon...cinta monyet ko mmg best lah...hehe :)

    BalasPadam
  13. awww~
    tak sgka hans rupanya kekasih ati lisa tu!!!
    kekeke~

    BalasPadam
  14. haha...
    wa marah bai!
    hahaha~!

    BalasPadam
  15. perasan la ko mat!!!!
    lawo header...
    hahahaha

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com