Isnin, 12 April 2010

Duit Mengalir Macam Air Minggu Nih.....

Kerana kesibukan sehingga menjadi manusia yang tidak normal seperti selalu.....tanpa sedar duit mengalir begitu laju.

Sebagai contoh baru topup RM10 dan dalam masa sehari saja sedar - sedar sudah RM0.01 kerana terlalu kerap menghubungi rakan - rakan untuk menyelesaikan urusan dan assignment.

Duit juga mengalir dan terbang entah kemana kerana nafsu makan yang seperti tidak dapat dikawal kerana tekanan persekitaran.

Owh, nasib duit pinjaman dapat lewat jadi tak lah nak fikir sangat perlu jimat ker tak. Haih...bila lah aku nak menjerit keriangan nih....

17 ulasan:

  1. ak pon tgh kekeringan ni...huhuhuhu

    BalasPadam
  2. aku topup sebulan sekali rm3
    relek ja ahaha

    BalasPadam
  3. selamat mengalirkan duit anda
    erk888

    BalasPadam
  4. betul tu Hans..
    top up bulan ni jer dh berapa abis.. celcom lgi, maxis lgi.. hehehe.. makan pn menjadi2 skank.. xper skank mse tuk bekorban masa dan wang ringgit.. lepas ni INSYA'ALLAH, berbaloi ngan apa yg kita korbankan tu.. :)

    BalasPadam
  5. same ar.disebabkan wat esaimen di luar.aihhhhhh

    mkn pun menjadi2

    BalasPadam
  6. kenapa air tak macam duit

    BalasPadam
  7. mmmm..teringat waktu study dulu time takde wet kena ikat perut sementara tunggu wet loan kua..huhu

    BalasPadam
  8. err..
    same je situasi kita..
    huaaaaaa XD

    BalasPadam
  9. takpew lagi kalau mcm air.Jangan keluar laju mcm F1 sudah....

    p/s-->harta benda ini semua amanah yg akan dihisab kelak(pesanan kpd diri sendiri juga)

    BalasPadam
  10. ala klu duit hbs utk bnda2 penting, mcm topup utk call mmbr2 utk settlekan asgmt, ok wat. berbaloi la jgk kn? drpd hbs sbb call awek :P hahaha

    BalasPadam
  11. tue la..nak buat camane hans...segala2nya dlm hidup skrg nie memerlukan duit... :(

    BalasPadam
  12. sib ko top up 10 jer...bahaya klu top up bebanyak ni...mau gile kuasa ko kang..huhuhu

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com