Jumaat, 16 April 2010

Ini Gambar Banyak Lawak Punya....Kalau Lu Tengok Mesti Bikin Lu Ketawa Sampai Pecah Usus..Tapi Kalau Tatak Berani Jangan Buka Tengok Maaa.....Tapi Wa Rasa Baik Lu Tengoklah...Talak Lugi Punya Maaaa


Apa Lu Nampak Dalam Ini Gambar?
Lu Kasi Tahu Sama Gua Lah Apa Lu Nampak....
Deal?
Chow!

30 ulasan:

  1. lol, sape pedajal wat camtu lak?sti member ko ni kan..haha..

    BalasPadam
  2. berasa sedikit konpius..

    nak gelak ke nak wat muke pelik

    BalasPadam
  3. mengongggggggggggg....
    macam mana nak tdoq malam ni!

    BalasPadam
  4. aku tanye ko..
    lawak ke?
    aku tanye ko skali lagi..
    lawak ke?
    aku tanye ko wat kali ke-3.
    lawak ke gambaaaaaa ni???????

    jawab sume soalan aku.
    (serius)

    BalasPadam
  5. gilo, org ke dlm tu, ke kts sorat kabar

    BalasPadam
  6. Wow. Baru bercadang nak tidur. Nampak gayanya macam tak jadi.

    BalasPadam
  7. terkejut beruk aku..
    kurang keje ke??

    BalasPadam
  8. adoii...dh nk kul 12 ni. dahle online dlm bilik gelap. nek bulu rome aku. hahaha lawak TUL. petuih!

    BalasPadam
  9. mule2 da standby nk ketawe
    tp.. ttbe je ase cam nangis.. kwang asam tol.. tkejot tau x?? hishh..

    BalasPadam
  10. errr....
    aku nampak helmet!!!
    ngeee...
    pura2 x nampak gula-gula bungkus tuh.
    (-_-)
    lol

    BalasPadam
  11. tu elok2 bebungkus tuh,,mayat btol2 ke olok2,.,

    BalasPadam
  12. kasar punya lawak ..perghhhh

    BalasPadam
  13. hans oleh kerana u dah kata klu tk berani jgn tgk..sah2 sara tk tgk pasal komen2 kat atas ni pun dah terkejut..

    BalasPadam
  14. ceh..dh la skrg kat kol1 pg..hampeh ah bro

    BalasPadam
  15. nasib jeling sesaat je hehee

    BalasPadam
  16. ooooooo~ ini yg digunakan time exhibition bertema antu tu kan? ko bwk dia tido skali ke? ;p

    BalasPadam
  17. KO CULIK POCONG AKU KE!!!! PATUTLAH LAMA X NMPK DIA...

    BalasPadam
  18. booo xtakot xtakot hahaha

    BalasPadam
  19. hahaha ak xtgk orng updte blog smlm..

    BalasPadam
  20. ok, malam ni pocong betul2 datang jumpe lu

    BalasPadam
  21. terkejut aku tgk...dah la masuk opis orang 1st..cehhhhhhhh ko berjaya menakutkan aku :(

    BalasPadam
  22. ini kalau balik tengah malam, bukak pintu rumah pastu nampak menda nih kompem terberak hahahaha

    BalasPadam
  23. aku nampak bantal pelok kene bungkus..

    BalasPadam
  24. ap yang lawak ??

    besok korang sume kene bungkus camtu gakk..baru tau lawak ke tak

    BalasPadam
  25. saya x tau nak cakap ape??
    u yg buat lawak atau gambar ni yg lawak?
    nak nakata gambar ni lawak x plak...tp lawak gak lah,penat2 org mandikan,siap bungkus lagi tapi lupa nak bawak g tanah perkuburan kan??

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com