Sabtu, 24 April 2010

Jenis - Jenis Cinta

1. Cinta Sejati

Lisa Surihani sedia menunggu Hans yang jauh di perantauan dengan sabar dan percayakan Hans. Hans pula sentiasa setia pada Lisa Surihani walaupun ramai gadis yang menggodanya. Ini adalah cinta yang terbaik.


2. Cinta Pandang Pertama
Sewaktu Preity Zinta terpandang Hans yang kacak sedang makan ayam di KFC, si Preity Zinta terus jatuh cinta pada Hans. Cinta jenis ini selalunya diingati oleh sang pencinta.


3. Cinta Monyet

Hans dan Keira Knightley bercinta di usia yang mentah sewaktu di sekolah rendah atau menengah. Selalunya cinta jenis ini jarang bertahan lama kerana masing - masing masih mentah dalam mengharungi cabaran percintaan.


4. Cinta SS(Syok Sendiri)

Angelina Jolie menghantar surat cinta serta sms kepada Hans dengan menamakan dirinya sebagai A.J namun Hans tidak melayan semua itu. Ini dinamakan Cinta Syok Sendiri. Si pencinta kurang keyakinan diri untuk berterus - terang.


5. Cinta terlarang

Hans dan Orlando Bloom saling cinta mencintai antara satu sama lain namun percintaan mereka ditentang oleh masyarakat kerana bertentangan dengan nilai agama. Cinta jenis ini dilarang keras oleh mana - mana agama kerana banyak kesan buruk kepada si pelakunya.


6. Cinta luar biasa

Kristine Hermosa mencintai Hans sepenuh hati walaupun perbezaan usia sangat besar. Cinta ini luar biasa berlandaskan kepada umur, status atau kematangan.


7.  Cinta 3 Segi

Emma Watson dan Nia Ramadhani berebutkan si Hans. Mereka memaksa Hans memilih siapa yang Hans paling sukai. Cinta jenis ini selalunya sangat sadis kerana Si A menyukai Si B namun Si B menyukai Si C tetapi Si C pula menyukai Si A.

8. Cinta 1 Malaysia

Seorang Amoi cantik bercinta dengan Hans. Cinta ini menunjukkan percintaan tidak mengira sesama kaum. Selalunya cinta jenis ini agak sukar di permulaan namun bahagia di penghujung.

P/S : Anda Tergolong Di Dalam Cinta Yang Mana?

P/S : Entry Sambungan Kisah Cinta Monyetku Akan Tiba Dalam Masa Terdekat. Insyaallah.

41 ulasan:

  1. rasanya tak ada dlm ketegori nih...
    sebab aku lah Arjuna yang mencari cinta..hehhe

    BalasPadam
  2. tergolong dalam tiada lagi cinta di hati kepada manusia wat mase nie hahahaaa hans..hans..

    BalasPadam
  3. cinta sejati no1 tak leh tahann.lisa gak yang ko pilih erk :D

    http://nomborsebelas.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. contoh yg baik, hans!
    haha xD

    BalasPadam
  5. hans sedang berperasaan..
    huhhhuhuhu..

    BalasPadam
  6. ho6..sori ek..takde dlm mane2 glgn tu..he4...artis2 jugak hans kebas..one malaysia~i like~~

    BalasPadam
  7. eny tak pasti.. jenis dilamun CINTA agaknya..

    BalasPadam
  8. mmg xbuleh blah bila minah2 dia atas dikaitkan dgn diri ko...muahahhaa

    BalasPadam
  9. Aku tergolong di dalam cinta terlarang. Aku menyukai Hans tetapi kami sama jantina. Ekekekeke! Gurau jek. :)

    BalasPadam
  10. taley bla contoh2 sedemikian. haha

    BalasPadam
  11. wah!!!
    ni memang kes SS!!!
    syok sendiri!!!
    agagagaga

    BalasPadam
  12. tergolong dlm tiada cinta.. boleh hurai x?hehe

    BalasPadam
  13. haha..nom5 tak boleh blah bro...hehehe

    BalasPadam
  14. ade tmbhan.. cinta yg 1 (cinta pada Maha Esa)

    BalasPadam
  15. Cinta tu best tak hans? Hehehe.. ;p

    BalasPadam
  16. haah..yg jenis cinta ni la..HAHA

    tergelak2 aku baca cth..sume nama kau hans..HAHAHA

    BalasPadam
  17. cita terlarang...
    antara ko dan ak!
    hakhak!

    BalasPadam
  18. aku cinta diri sendiri...
    xd plak dalam list ko...

    BalasPadam
  19. aaaddduuusssssssss..... ramainyer aweks yg mencitaii kau ek hans.. siap semua jenis perchintaan.. syaabass shaaabasss.... hihihihihihi lawak lakau nie han

    BalasPadam
  20. hahhaha..
    wadeh..
    kelakarnye...
    pandai buat orang ketawa di hari minggu nih...

    eerrr.. Ann sangat cintakan duit.. tetapi duit tidak cintakan ann...
    hehehehhahhaa...

    BalasPadam
  21. zaman dulu... terlibat dalam cinta monyet, cinta 3 segi, cinta pandang pertama, cinta syok sendiri... haha

    sekarang ni single je.
    tengah cari yang sopan cikit.. nak tunjuk kat mak terus

    BalasPadam
  22. apa ni..hahaha..hans asyik bercinta dgn org popular je. habis org yg x popular cm nurul ni mcmana? :( sungguh x adil!

    BalasPadam
  23. cinta pada tuhan dan diri sendiri..hehehehe

    have a nice day beb..hujan pulak syah alam ni..best btul bantai tidur..hahaha

    BalasPadam
  24. hahahaha..gelak guling2 bace ni~~

    ehem..kembali serius=.=
    aku dlm kategori cinta pd ilahi~
    cinta dgn manusia belum jumpa lagi~
    lalala~

    BalasPadam
  25. hoh ko mmg suke yg no 5 kan! mmg mmg!!!

    BalasPadam
  26. giler kentang hans...cintamu keterlaluan...hahahaha...mmg x ley blah...tp mmg smart r ko punyer contoh...ley r aku pinjam pasni...hehehe...whee~

    BalasPadam
  27. Orlondo Bloom. HAHA. Tak pernah dengar berita sensasi bahawa kau orang gay?

    BalasPadam
  28. lisa surihani lagi, xpe aku doakan dari jauh.....
    lalalallala

    BalasPadam
  29. perah santan la hang ni..
    hahahaa

    BalasPadam
  30. hahahaha!
    lawak!
    enjoy je bace:DD

    BalasPadam
  31. haha..tora dtg gelak je ;p
    btol2 ilangkan stress tora..tq

    BalasPadam
  32. hehe,,ade 1 lgi jenis,saling mencintai walaupun xpenah jumpe,siyes,:)

    BalasPadam
  33. Perghh....tak boleh blah betul aku baca cinta 1 malaysia tu.hahaha


    erm,aku tak abes lagi cerita pasal cinta kat blog aku.Dah masuk episod ke 5 dah ni..hehe...kalo ada masa bukak lah blog aku ya~ http://iqbalsyarie.blogspot.com/

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com