Sabtu, 17 April 2010

Kembar Semalam Tu Sangat Cantik...Gua Jatuh Hati....

Semalam waktu gua pergi tengok film Kick Ass tu...gua terjumpa seorang perempuan berbaju pink dan berambut panjang. Kulit dia kuning langsat. Cun giler. Tapi gua rasa dia macam budak - budak sekolah menengah lagi. Gua beratur beli tiket bertentang mata dengan mata dia. Serius comel gila. Gua buat - buat tak tengok jer padahal gua curi - curi pandang selalu.

Tiba - tiba gua nampak seorang lagi berbaju hitam sejibik macam dia. Rupa - rupanya kembar lah. Sam jer tinggi, kulit warna, wajah dan semua - semua. Tetapi gua still minat dekat yang baju merah tu. Baju merah tu tengok gua. Gua pandang tempat lain. Kemudian gua tengok dia balik. Rupa - rupa dia tengok gua lagi. Kan ker gua dah kantoi usha dia. Hahaha.

Lepas beli tiket wayang, gua dengan member - member gua berjalan nak pergi Mcd. Tiba - tiba nampak lagi kembar tadi dengan keluarga dia berjalan memintas kitaorang. Adoi, asal lah bila aku dah suka tu selalu jer dia nak muncul - muncul. Gua saja gurau - gurau dengan member gua. Gua cakap," Tengoklah. Asyik ikut aku jer dari tadi. Tahulah gua hensem pun. Janganlah sampai macam nih sekali." Hahha.

Gua dengan member gua masuk Mcd dan mereka juga masuk Mcd. Fuh, memang gua angau lah dalam Mcd tu. Serius muka dia ada iras - iras Lisa Surihani tapi bagi gua dia lagi cantiklah. Walaweh, menyesal gua tak buat kad nama gua. Kalau tidak sah gua dah bagi kad nama gua dekat dia. Nak minta no phone mak ayah dia ada plak. Haih, ambil masa nak lupakan dia. Owh, damn!



P/S : Si Kembar Berbaju Merah Menepati Kriteria Nur Elmyra Quensberg. Serius Aku Jatuh Cinta Tetapi Semuanya Dah Terlambat. Aku Tak Dapat Jumpa Dia Lagi. T_T

22 ulasan:

  1. kalau lah jodoh tidak kemana..hehehe

    BalasPadam
  2. hehe
    angau lebih ni
    xpe
    xpe

    ada jodoh
    xkan kemana

    BalasPadam
  3. gambar entry lu sama ngn gambar entry gua la derr...comel sangat ke kembar tu???serius bleh lawan lisa surihani???tu cantik sgt dah tu...gua doakan lu jumpa lg minah tu boleh kasik kad nama..hehe

    BalasPadam
  4. alamak..melepas ko bro...kalu ko dapat...boleh ler aku tumpang ngorat yg sorang lagi

    BalasPadam
  5. tteb gua ase nak muntah
    xtahu la nape.
    wlala:)

    BalasPadam
  6. embun : adoi...sedih lah aku

    joe : jodoh dah hilang

    ayue : comel di mata aku

    wawan : dengki lah tu

    riz : haha...aku xnak berbiras dgn ko...ekekeke

    BalasPadam
  7. alaa hans.. malaysia bukan besaq sangat pun. lau memang jodoh, ti mesti jumpe g. jangan angau lebih2 hehee

    BalasPadam
  8. apsal nampak pompuan comel, cun mahu ngorat la??? hokeyyy

    BalasPadam
  9. hanie : malaysia besar kut...

    ain : kehebatan paling besar wanita ialah hati yang baik tetapi bonus bagi wanita apabila beliau cantik..cantik pula mungkin dari segi mata, rambut, mulut dan sebagainya...apabila kita suka kita akan mengatakan wanita itu cantik...mungkin bagi orang lain wanita itu biasa2 jer tetapi bagi aku wanita itu cantik...so,maksud disini bukanlah saya jatuh cinta kerana wanita itu cantik...tetapi saya jatuh cinta kerana wanita itu cantik di mata saya

    BalasPadam
  10. ececececeh..haha... gempak la!hehe

    BalasPadam
  11. ooooo..

    asal lawa je ko nak jatuh hati la ek..


    haish~

    xpe. cuba lagi.
    ekeke.

    BalasPadam
  12. haish...tulis la no fon akt atas tisu..pastu tabur bedak skit, then bagi kat dia..baru cara....XD

    BalasPadam
  13. peluang datang sekali seumur hidup bro. jgn lah menyesal atas perkara yang sudah pergi.cewah..hehe

    BalasPadam
  14. iqbal : haha..apa yg gempak>?

    nasiputeh : habis?ko tak nak orang yg cantik?? hahaha

    nanato : ini skill zaman pak kaduk..tarak boleh guna dah ini zaman...hahaha

    Hasrol : Itu sebab gua menyesal nih..

    BalasPadam
  15. Jodoh dah hilang boleh dicari semula.
    Mungkinlah tapi kena usaha kuat.

    BalasPadam
  16. taste tinggi ko nih..gud luck beb hehe

    BalasPadam
  17. uih, ramai nye admire si lisa ni...hehehe

    BalasPadam
  18. stop dreaming Hans. plis lah! plis aku dah menyampah baca pasal dia!

    SEBAB DIA AKU YANG PUNYA.

    betoi, tak tipo.

    BalasPadam
  19. adoi mat...
    pesal la xmintak je no...
    kalo ada mak bpk lagi orait...
    ko merisik tros...
    settle...
    hahaha

    BalasPadam
  20. hahaha.. wat iklan la.. "Wanted.. pempuan berbaju merah kat McD.. bla bla bla.. " :D

    BalasPadam
  21. hehe..memg cntik klu nk iras2 lisa:) adoi nape x snap pic curik2..hee

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com