Jumaat, 2 April 2010

Oit, Besday Aku Dah Nak Dekat Dah Nih..Tak Ada Hadiah Ker?

Saya dengan muka tak malunya menyeru kalian memberi saya hadiah - hadiah sempena hari lahir saya yang bakal tiba dalam masa terdekat ini.

Walaupun ramai orang berkata saya tidak tahu malu kerana meminta hadiah tetapi saya masih merasa malu tahu untuk meminta hadiah

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHA

12 ulasan:

  1. owh ok tp makesure bulan 5 t ko bg gua hadiah balik?boleh?wakaka

    BalasPadam
  2. hahahahahahaha.....saya hadiahkan doa!

    BalasPadam
  3. heee
    hans nk hadiah ape?
    gulu2 sugus okei tak?

    BalasPadam
  4. hahaha.boleh eh macam nih?

    BalasPadam
  5. damn!!! jgn harap aku nk bagi,..
    kalu nk dtg jumpe aku...

    BalasPadam
  6. hahha.. nanti aku adiah wish kat ko hans.. boleh kan? hapi bestday.. nanti lupa.. lalalala..

    BalasPadam
  7. hikhik...ko memang kemaluan sifar...nak hadiah ek? boleee...bank in aku duit aku tempah kn...

    BalasPadam
  8. yg murah murah bole la
    beg LV ke spek Channel?

    BalasPadam
  9. saja menyibuk .. hehe .. besday sya pun tak lama gik .. :)

    BalasPadam
  10. nk myibok gak..sy bg hadiah traffic kt awk ye ;hehe

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com