Sabtu, 29 Mei 2010

Entry Mengutuk Blogger!! Asal Blogger Yang Satu Nih Mangkuk Sangat? Aku Tak Fahamlah Dengan Kau Weih!!

Entry nih khas aku buat untuk mengutuk seorang blogger yang tak sedar diri nih. 

Aku peduli apa korang nak kata aku jahat ker apa pun. Blogger yang sorang nih memang patut dikutuk

Aku tak pernah lagi kutuk mana - mana blogger dalam entry aku

Tapi, hari nih aku terpaksa kutuk juga seorang blogger nih sebab dia bikin hati aku panas gila. Aku rasa macam mahu tembak jer dia tapi aku tak ada pistol.

Sebab apa aku panas dengan dia? Sebab blogger yang sorang nih teruk. Bak kata orang Kedah,"Spesis Mangkuk Ayun Nih." Dia tak tahu ker dekat Kedah hari nih cuti sebab semalam kan cuti Wesak Day. So, hari cuti Wesak Day tu dibawa ke hari Sabtu dan ini membuatkan negeri Kedah bercuti selama 2 hari. Dah tahu hari nih cuti yang kau gigih nak tunggu posmen datang singgah rumah kau apa hal? Dasar nyanyuk!!!

Serius!! Kalau aku jumpa blogger si Hans tu memang aku kapak kepala dia. Kasi cuci sikit dia punya otak. Apalah! Hari nih cuti dah sah - sah lah posmen tak datang. Kalau kau tunggu hadiah kau tu sampai ke malam pun kau tak dapat. Esok barulah posmen datang. Haih, dah teruk sangat dah blogger si Hans tu. Aku nak kena ajar juga dia nih. Woi, mangkuk! Esoklah baru posmen datang sebab esok dia kerja. Hari nih dia cutilah! Apa daaaa!

P/S : Bukan Senang Nak Jumpa Entry Kutuk Diri Sendiri Dalam Blog Sendiri. Ini Keajaiban Ke-9 Dekat Dunia Nih. Hahaha.

51 ulasan:

  1. senagl lah..mati2 la ingat nk ngata sape...

    BalasPadam
  2. hahaha~

    aku nak tumpang gelak beb~

    BalasPadam
  3. nah jawapan kepada persoalan anda :-)
    http://asyrafhamasaki.blogspot.com/2010/05/mengumpatdah-cukup-bagus-ke.html

    BalasPadam
  4. cets!! hahaha..ko buat aku tertawa...siap ko...aduh2..hahahahah

    BalasPadam
  5. jap2...

    posmen ade hantar surat ari sabtu ke?

    hahhaha

    umah aq dia hantar hari selasa je... wakakkaka

    BalasPadam
  6. mofasad malas nak guna log in29 Mei 2010 2:30 PTG

    nanti aku kutuk ko.. tggu yer..

    hahaha

    BalasPadam
  7. ceh!! ingat kan betul3 mengamuk tadi.... T_T

    BalasPadam
  8. lah aku ingat ad blogger kutuk ka.. wt suspen jer.. hahah..

    BalasPadam
  9. loorr.. aku dok berdebar awat la kau dok memarah.. rupanya entry kau kutuk blogger hans tuh ekkhh.. dia tuh memang laaa.. apasal laaa.. kalau aku aku bagi je kuali kat dia soh ketuk kapala.. hahahahha

    jgn marrah ye hans.. hihihihi

    BalasPadam
  10. Aku kenal sangat blogger nie ! Perangai dia memang camtu ... harap muka jer cam Shah Rukh Hans

    BalasPadam
  11. erk...adakah ak? hahahha....hans..hans

    BalasPadam
  12. Nah ambik ni anugerah "pelakon paling menjadi"

    memang btoi2 rase tertipu...

    BalasPadam
  13. hahaha!
    bersungguh-sungguh aku baca entri ni.
    ciss.

    hahahaha!

    BalasPadam
  14. Salam....
    Ish..ish..ish..memang mangkuk hayun betul si blogger yang tunggu posmen hari cuti....nak gelak sat. hahahahahahahahaha.....bukan blogger tu sorang je yg terlupa, budak sekolah pun pernah terlupa, pagi2 jumaat bersiap awal nk ke sekolah tp x nampak pun kelibat kawan2....rupanya jumaat mmg org cuti...

    BalasPadam
  15. hampess
    tipah tertipu
    tp idea mmg out of box
    terbaik!

    BalasPadam
  16. den salah masok blog ke nih???? hans yg perasan tetiba mengutuk diri sndiri?? cam takleh nak caye je.. hahahaaa!!!!

    BalasPadam
  17. hahaha..excited nak hadiah eh? sampai hari cuti pon nunggu si pakcik posmen...hahaha...

    hengatkan nak ngata sape lah tadi..upenya nak ngata diri sendiri..huhu..

    BalasPadam
  18. haih~
    ingat nak tumpang ngutok td
    hahahaha

    BalasPadam
  19. blogger tu mmg sakai sikit hans

    BalasPadam
  20. ingatkan ko di barisan hadapan perang kutuk-mengutuk blogger lain tadi.


    hampa aku

    BalasPadam
  21. Wah..sis ingatkan nk kutuk sape dh td.. suspen.. :)

    BalasPadam
  22. nyesal aku masuk cni...bajet ko kutuk aku td...kureng...

    BalasPadam
  23. bikin saspen saja bah en.hans ini..sehinggalah aku membaca p/s tu..
    :-D

    BalasPadam
  24. ceh, aku baru nak berceramah kat sini..hahaha

    BalasPadam
  25. kau memang layak mengutuk diri. ahaha

    BalasPadam
  26. haha!hans juz calm down okeih...ad orang dengki r tuh nan kau

    BalasPadam
  27. oi mangkuk... nhahahahahaaa. join kutuk.. agagaga

    BalasPadam
  28. hahahah.
    tuh laa weh!
    sebab si hans tuh aku pon dah lupa hakikat tuh!
    padahal aku study kat kedah gak!
    memang kalo aku jumpa laa hans tuh siaplaa beliau!
    hahahahah

    BalasPadam
  29. wakakaka.
    rajin betul hans kutuk diri sendiri.
    keep it up!
    ;)

    BalasPadam
  30. hahahaha.. muka xcited je tunggu.. padahal orang cuti. adeh!

    skrg ni tgh tgu adiah dari contest gak. lom dtg lagi.. menunggu dgn penuh sabar.. hehe :P

    BalasPadam
  31. celaka punya mangkuk.

    aku ikut parid kutuk kau.

    BalasPadam
  32. huahuahua....

    ksian kt posmen yg keja kt kedah tu, dy pn nk cuti gak..hehe..

    BalasPadam
  33. hehe. kelakau tol la ingatkan sapa tadi.

    BalasPadam
  34. suspen mula2 baca
    ingt awk nak gadoh dng sapa la td..hehe

    BalasPadam
  35. betul2 sengal la brother tu kan.. adakah patut tunggu posmen datang time cuti.. mana ler posmen tu nak datang.. btw, dah nak kena hantar ke tanjung rambutan kot brother tu. hahahaa =))

    BalasPadam
  36. aku ingat kan ko kutuk sapa.. hahahha

    BalasPadam
  37. la,aku pnyer la igt ktuk spe tadi..rupenye ktuk dri sendri..haha..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com