Sabtu, 29 Mei 2010

Menanti Posmen Dengan Sabar...Hadiah Contest Nih...

Posmen Dekat Rumah Aku Nih Aneh Sikit.
Panas - Panas Pun Nak Pakai Baju Macam Nih.
Hahahaha.


Aku tengah menanti posmen dengan penuh sabar nih.  Adakah aku dah jatuh cinta dengan posmen? Hahaha. Bukanlah. Aku sebenarnya menanti barang nih. Harap - harap 2 hadiah dari 2 contest yang aku join tu sampailah pagi nih. Insyaallah! Tak sabar nih. Excited. Hahaha. Sudahlah hari tu dapat buku zikir ker apa. Aku tak pasti. Dan nak tahu juga blogger contest mana yang bagi. Tapi tak ada siapa - siapa pun mengaku. Hahaha.

Ada juga contest - contest yang aku join dahulu aku masih tak dapat hadiah. Tak apalah sebab diorang kata lewat sikit kan. Cuma ada contest yang dah lebih dari 5 bulan aku menang tapi masih tak dapat hadiah. Agak sedih jugalah sebab banyak kali juga aku minta hadiah. Seperti aku nih mengemis pula padahal itu hak aku. Rupa - rupanya ada juga blogger yang senasib dengan aku. Nasib hadiah yang aku tak dapat tu hanya untuk 1 contest. Tak tahulah di masa - masa akan datang.

Kepada sesiapa yang menganjurkan contest diharap anda semua jujurlah yer. Hakikatnya blogger yang join contest mestilah sebab nak menang hadiah. Dan apabila menang tiba - tiba hadiah yang dijanjikan tak dapat. Kalau hadiah itu ditukar kepada hadiah lain masih boleh diterima tetapi masalahnya sekarang apapun tak ada. Jangan buat macam tu sebab nanti blogger - blogger akan marah dan menyumpah anda. Kang kena sumpah jadi lembu kan tak ker naya tu. Hahaha. Harap masing - masing amanah lah yer.

Apa - apapun aku berdoa agar posmen singgah di pintu pagar rumah aku dan memberi senyuman manja sewaktu menyerahkan hadiah - hadiah yang aku nantikan tu. Hehehe.

P/S : Siri Antara Dia, Kau Dan Aku Boleh Dilayari Di Bawah Entry Ini. Haih, Resdung Kali Nih Sangat Menyeksakan.

21 ulasan:

  1. ini adalah entri peringatan kepada semua blogger yang buat contest..hoho

    Latest Entri : Komen Puaka

    BalasPadam
  2. hensemla posmen tuh..u tinggal mana ea??cam aneh je uniform posmen kat tmpt u tinggal..hahhah

    hehe,bersabarlah menanti ea.

    BalasPadam
  3. erk ade gak yang cm tuh ye...
    ade gak juin contest tp xpenah menang pn...
    wakakaka

    BalasPadam
  4. ya bttul tu...sediakn hadiah dlu bru wat contest..

    BalasPadam
  5. Sikit-sikit hadiah yg kau dpt nanti. hehehehehe!

    BalasPadam
  6. tunggu je la.hikhik.
    comell posmen tu..
    nak saiinnnnn!!!
    =))

    BalasPadam
  7. dua kali menang contest hadiah tak sampai d ganti top up

    BalasPadam
  8. aku penah join beberapa contest kat blog ni tpi x penah nk menang so da malas nk join..hehee

    BalasPadam
  9. wah,cik hans kite suka betul masuk kontest ni

    hehe

    kalau dah banyak sangat adiah tu mehla kongsi2

    BalasPadam
  10. aku pun pernah join contest tapi tak pernah menang..ko join cobtest apa bro....?

    BalasPadam
  11. nanti aku anta laa hans.
    aku ngah ade keje sket neh!
    huhuhu

    BalasPadam
  12. hukhuk..
    menanti pnuh ksbaran...

    BalasPadam
  13. alahai.. ada ke join kontest tak pat adiah..? huhuhuhu ////

    BalasPadam
  14. biaq tol..ni kalo msok kg antaq surat..tekejut makcik2...heeee...

    BalasPadam
  15. kalau join kontes cikmin..insya'ALLAH pantas hadiah nya! :P

    BalasPadam
  16. hoho..senasib ni.. dah brapa kali menang hari tu tapi hadiah tak sampai..yang lain dah sampai tapi ada 2 contest tu tak jugak sampai2 hadiahnya.. huwaaaa... sedih2.. haha.. tapi lantak la..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com