Khamis, 13 Mei 2010

Tapi Kenapa Sayang Percayakan Abang??

Dalam sebuah lif yang penuh sesak, terdapat sepasang suami isteri iaitu Ita dan Saadon.

Ita geram melihat suaminya Saadon yang nampak riang kerana dihimpit oleh seorang wanita cantik dan seksi.

Ketika lif sampai dibawah dan pintu terbuka, wanita seksi itu tiba-tiba menampar Saadon. Sambil berjalan keluar dia berkata, "Jantan tak tahu malu, berani kau raba punggung aku. Rasakan!" 

Saadon tercengang melihat keadaan itu segera berkata kepada isterinya :-

Saadon : Sumpah yang.... abang tak raba pun punggung perempuan tu, percayalah...

Ita : Ya, saya percaya.
www.familiazam.com
Saadon : Terima kasih kerana percayakan abang. Tak pasal-pasal abang dapat penampar free. Tapi macamana sayang percaya abang tak lakukan?

Ita : Sebab saya yang raba punggung wanita tu!

Saadon : Erkkk........
P/S : Jumpa Lagi Kisah Lucu Nih. Kreatif Kan Diorang Nih Buat Cerita Lawak. Hohohoho.

28 ulasan:

  1. hahaha..pdn muke laki dia..duk berhimpit sgt. pandai dow bini dia tu

    BalasPadam
  2. ces..aku baca dua kali baru paham,.hahaha

    BalasPadam
  3. kuang asam tol wife dia tuuu heheeee

    BalasPadam
  4. lesbo ke wife dia tu? HAHAHA...

    BalasPadam
  5. ahahahaha

    perangkap si isteri mengena!

    BalasPadam
  6. kenapa bini dia buat camtuh ek??

    BalasPadam
  7. hakhahahahaa...padan muka pak saadon!

    BalasPadam
  8. lesbian ke wife lelaki tu??hehe

    BalasPadam
  9. ahaks..:D
    bini sj nk test ni..

    BalasPadam
  10. hahahhahahahahaah
    geram btl wife die =P

    BalasPadam
  11. hahaha...aduyai...aku rasa ni mcm kisah benar ajew...haha

    BalasPadam
  12. hahaha gua rasa nak mencuba lar

    BalasPadam
  13. astaga...biar btol bini die??haha

    BalasPadam
  14. lau betul2.kesian laki dye..
    makan penapar free

    BalasPadam
  15. dah penah baca ni..
    ko cilok ek..

    BalasPadam
  16. hoih hoih..
    aku x prasan..
    jgn la marah..
    haha..

    BalasPadam
  17. hahahaha... sengal giler si ita tu..

    adeh!

    BalasPadam
  18. yessss!!! boleh dipraktikkan.. hahaha, ni baru niat..belum buat lagi.

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com