Ahad, 6 Jun 2010

10 Soalan Wajib Tanya Bila Tiba Cuti Sekolah

10 Soalan Yang Sering Berkumandang Di Telinga Aku Bila Tiba Musim Cuti Sekolah :-


1) Hari nih hang kena berapa kenduri?

2) Hang cuti - cuti nih buat apa?

3) Hang bila nak kahwin?

4) Hang punya marka orang mana?

5) Hang kerja apa dah la nih?

6) Hang belajaq tang mana?

7) Hang bila habis belajaq?

8) Hang nanti habis belajaq nak keja dekat mana?

9) Hang ada dekat mana la nih?

10) Hang buat macam mana yang boleh jadi kuruih dan makin kacak nih? Ada petua?


Kadang - kadang rasa macam nak jawab soalan - soalan nih secara berjenaka pun ada :-


1) Adalah dalam 30 kenduri.

2) Cuti - cuti nih aku buat - buat lupa.

3) Ikut hati malam nih juga nak pi nikah.

4) Marka aku orang mana ntah. Nanti aku call Lisa tanya dia orang mana.

5) Aku kerja sebagai pelajar.

6) Aku belajar dekat Malaysia.

7) Tak tau lah. Kalau habis baru tau bila habis.

8) Keja dekat bumi.

9) Aku ada dekat atas tanah.

10) Hang pi lah tanya Dr. Rozmey.


Walaupun Rambut Dia Unik
Tapi Bini Dia Tetap Lawa Juga.
Perlukah Aku Tukar Style Rambut Macam Dia?

P/S : 
Suka Aku Jawab Soalan Yang Sama Setiap Musim Cuti Sekolah Tiba Tambah - Tambah Soalan No 10 Tu. Hohoho!

24 ulasan:

  1. hahahah
    kesin mamat dr rozmey tuh1
    hahaha

    BalasPadam
  2. haha.
    eh eh muka hampir serupa.
    lol~

    BalasPadam
  3. hahaha lu guna produk dia ke hans?

    BalasPadam
  4. standard la tu..aku pun kena mcm tu

    BalasPadam
  5. rambut die memang agak unik.
    orang cukup jantan je berani buat rambut camtu. ngeheh.

    BalasPadam
  6. xboleh blah jawapan no 10 tu..

    BalasPadam
  7. chalobeteh.. buat la rambut camtu
    hahaha!
    senang cam hang nanti
    hahahahaha

    BalasPadam
  8. klu ang tukar pesen rambut cam dR Rozmey, kompom ang bertambah kacak..siyes xtipu..emmmm

    BalasPadam
  9. ko buat la rambut mcm tomok weh kui3

    BalasPadam
  10. reen : hehehehe

    hizami : ko pernah makan selipar tak?teringin tak nak makan?haha

    naz : hish...mana ada...wa semula jadi punya kes...haha

    tuttutt : hahaha..agaklah

    embun : ko lain..ko dah 25..aku muda lagi..baru 18...haha

    cik paro : ekekeke

    tirah : ko gila???haha

    miro : apa kata ko buat dlu? aku menyokong tak berbelah bagi untuk pihak ko..ekeke

    miss : rambut macam tomok?aku dah lama buat kut...tomok yg tiru aku dulu miss

    BalasPadam
  11. haha dr rozmey!

    bini dia punyalah remaja !

    BalasPadam
  12. byk ooo kenduri cuti sekolah ni

    BalasPadam
  13. sebijik cm soalan yg kim salu kena! err dgn loghat yg sama tu jugak. haha

    BalasPadam
  14. itu lah cinta tak kenal rambut
    ngahahaha

    BalasPadam
  15. try aa weh tuka.
    aku nak tengok.
    haha~

    BalasPadam
  16. baik ka try.. mana tahu dpt rezeki cam dia.. bleh wat filem.. xpun siri kau tu difilemkan..

    BalasPadam
  17. cinta datang bukan dari kerana mata,
    tapi dia datang dr kerana rambut...haha

    BalasPadam
  18. Ko nak buat rambut macam dia??? Hahahaha... comel kot

    BalasPadam
  19. klau soalan no.10 takde, tak leh ke??

    hans... hans... hehee

    BalasPadam
  20. aku paling tak boleh blah asik disoal no 3 dan 4 tu,..
    huhuhuhuhuhuhuhuhu...
    bila aku jawab 'tak tau'..
    kena lagi..
    rumah, kete, keje dah ada apa tunggu lagi..
    apa aku nak jawab??

    BalasPadam
  21. adik mie selalu sakat bahawa beliau adalah dr pujaan hati mie.. aaaaauuwwuuuu tak sukerr...
    kenapa perlu rambutnya sebegituh

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com