Selasa, 22 Jun 2010

Kena Ugut Baru Dia Nak Menang!! Babap Kang Baru Tau!!

Hahahaha....!! Akhirnya selepas pasukan Sepanyol menerima ugutan dari aku baru mereka nak menang. Sepanyol sekarang menduduki tangga ke-2 di belakang Chile selepas menundukkan Honduras dengan 2 gol tanpa balas. Kedua - dua gol dijaringkan oleh David Villa pada minit ke-17 dan minit ke-51.

Sebab diaorang takut dengan ugutan aku yang mahu tukarkan lagu dekat blog aku nih dari lagu Shakira - Waka Waka kepada Amelina - Asyik maka akhirnya mereka memenangi perlawanan ini. Tapi Honduras bukanlah pasukan yang hebat sangat. Ujian getir bakal menanti pada perlawanan selepas ini.

Apa - apapun majulah Sepanyol untuk sukan Sepanyol. Hohoho!

P/S : Waka Waka!

16 ulasan:

  1. hahaha cmtu pulak...
    nk ikotkan byk gol dorang leh dapat..hehehe

    BalasPadam
  2. yups
    nak wat macam mana
    rembat asyik xmasuk jer
    hahaha

    BalasPadam
  3. apa yg comelnya bro ejum?

    BalasPadam
  4. hahaha..
    diowg x takut pu kat ko!

    BalasPadam
  5. oo..so xdapatla aku nk bergelek dangdut kt blog ko ek?

    BalasPadam
  6. Chile tak kurang hebat wehh. bikin gusar jak nihhh.

    BalasPadam
  7. clap clpa clpa...ugutan kaw sungguh dasyat...aku tabik


    nk mintak tolong boley, tolong ugut bapak aku delete blog aku...boley?

    BalasPadam
  8. hahahhahahaha....
    sengal la ko ni hans....
    ko ingt dy takot ke ngn ko?

    BalasPadam
  9. hahahah..kira ugutan kau berkesan la hans...hahaha

    BalasPadam
  10. wak waka hansss!suka gila aku tau! yeayyyyyyyy!

    tu pon kalau tak 3 kosong,tapi takpelah!

    BalasPadam
  11. Biasalah bro. Bak kata org hero kalah dulu. Lepas ni kalau kalah lagi tak tau nak ckp apa. Haha..

    BalasPadam
  12. spain smlm mmg waka waka!~ =p
    oyeah!

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com