Sandra : Juara Survivor Heroes VS Villains Dan Menjadi Satu - Satunya Peseta Yang Memenangi 2 Kali Rancangan Survivor

3 hari 3 malam aku bertapa menonton Survivor Season 20 : Heroes Vs Villains dekat youtube. Hahaha! Apa - apapun bagi aku survivor season 20 nih adalah yang paling terbaik dan penuh kejutan sebab kesemua yang bermain game nih kali nih adalah yang pernah bermain untuk season yang lepas - lepas.


Mereka yang dipilih adalah terdiri daripada bekas pemenang, peserta favourite penonton Amerika, peserta yang kuat dan peserta yang bermain menggunakan strategi jahat. 


Bagi season 20 nih, aku memang ada 3 peserta yang aku suka 
dan ketiga - tiga tu daripada puak Villains.

Boston Rob 

Tak silap aku dulu menang survivor musim ke berapa entah. Waktu final dulu dia lawan dengan peserta perempuan yang sekarang jadi bini dia, Amber. Sekarang dah dapat seorang anak yang comel. Dan dia nih juga pernah menang Amazing Race. Untuk season 20 nih, dia terkeluar tapi aku suka cara permainan dia.

Sandra 

Dia nih pula adalah pemenang Survivor season 20 nih dan dia merupakan satu - satunya peserta survivor yang memenangi survivor sebanyak 2 kali dan menariknya dia baru menyertai 2 kali pertandingan survivor dan menjadi juara untuk kedua - dua season. Aku suka cara dia main sebab dia jenis manusia yang loyal. Bila dia cakap dia akan setia pada alliance dia maka dia akan setia. Menariknya dia tak pernah menang pun apa - apa cabaran imunity untuk single player tapi dia still jadi juara survivor. Sandra memang best!

Courtney

Dia nih pula aku perasan waktu survivor China. Waktu tu dia nih memang aku menyampah gila sebab dia nih nakal - nakal sikit tapi dia lucu. Hahaha. Dan untuk season kali nih Courtney tetap Courtney. Dia kalah tapi dia dengan Sandra adalah sekutu kuat untuk season kali ini. Apa - apapun, Courtney tetap lucu. Hohoho.

Sudah semestinya dalam setiap siri Survivor ada peserta yang tidak digemari dan di sini aku sangat tidak sukakan peserta bernama Russel.

Russel 

Dia nih memang main cara jahat punya. Hahaha. Cuma bak kata Boston Rob, si Russel nih bermain untuk kekal di dalam game dan bukan untuk menang. Jadi, tiada sesiapa pun mengundi Russel sebagai pemenang untuk season kali ini. Tapi, strategy game dia sangat best jugalah kerana dari awal - awal lagi orang cuba singkirkan dia tapi tak berjaya. Hahaha.

 Parvati

Si minah cun nih memang sangat cun. Hahaha. Dia nih sekutu kuat kepada si Russel dan antara TOP 3 Final. Ramai juga vote dia tapi rezeki pada Sandra. Dia nih juga ramai orang nak singkirkan tapi seperti juga Russel, mereka tak berjaya singkirkan dia sebab dia selalu memang cabaran immunity dan jumpa immunity. Strategy Parvati kali nih memang cool gila. Puak Heroes kalah sebab strategy bijak dia. Aku suka dia sebab cun tapi aku tak suka sebab dia geng Russel. Muka nak senyum - senyum jahat jer. Tapi strategy dia bermain sangat aku suka. Hahaha.

Apa - apapun menanti host rancangan nih si Jeff untuk season baru yang akan datang. Tak tahu pula season baru nih dekat pulau mana pula. Apa - apapun Si Jeff nih memang best jadi host survivor dari season 1 sampai sekarang.

Jeff

P/S : Tak Sia - Sia Tunggu Loading Setiap Part. Season 20 Nih Memang Best!

7 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. ooo..sandra yang menang ek..hohoho..padan muka russell tak menang

    BalasPadam
  2. ingt dulu2 brebut ngan adek remote tv sbb nk tgk survivor...
    haha courtney tuh mmg camtuh....
    keh3

    BalasPadam
  3. samala kiter..suke jgak ketiga2 peserta yg disebutkan..lam heroes plak suker rupert ngan jt...suker rusell klh...muke bengang tade juri undi...hohoho...btw boston n rob pnah msk amzing race..tp kalah...;)

    BalasPadam
  4. courtney tu pun hot gak hans!!!
    hak3.

    sorry lama tak singgah....
    busy...

    wakawaka

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama