Sabtu, 19 Jun 2010

Selamat Hari Bapa

Saya mengucapkan selamat hari bapa kepada lelaki - lelaki di luar sana yang sudah bergelar abah/ayah/bapak/baba atau apa - apa panggilan yang melambangkan anda sebagai bapa. Sesungguhnya jasa kalian semua tidak mampu di balas oleh kami semua sebagai anak - anak kalian.

Kalian yang mengazankan kami sewaktu kami baru kenal apa itu dunia. Kalian yang mencari nafkah untuk kami membesar, untuk kami menuntut ilmu, untuk kami menumpang kasih. Kadang - kadang kalian memukul kami tapi itu kerana kalian sayangkan kami. Kami faham kenapa kami dimarahi dan sebagainya kerana kami tahu kalian mahu kami jadi insan sempurna yang berjasa pada keluarga, agama dan bangsa.

Walau apapun yang kami lakukan, jasa abah/bapa/ayah/baba tetap tidak terbalas kerana apalah sangat jasa kami jika mahu dibandingkan dengan pengorbanan besar kalian. Namun, kami tetap berjanji akan sentiasa berbakti, mengambil berat dan mendoakan agar abah/bapa/ayah/baba sentiasa gembira, sihat, dimurah rezeki dan sentiasa bahagia apabila bersama kami.

Kami sayang kalian semua!

Selamat Hari Bapa!

P/S : 
Hari Bapa Juga Seperti Hari Ibu! 
Sambutlah Setiap Hari Dan Bukannya Pada Hari Ini Saja
.

P/S : Kalau Rajin Vote Lah Poll Warna Oren Tu. 

20 ulasan:

  1. gua belum taip lagi hari bapa nanti turn gua pulak haha

    BalasPadam
  2. saya sayang ayah!

    *tak mampu cakap depan2. adeh.

    BalasPadam
  3. saya pun syang ayah..
    nk ckp depan2 xberani plak..xtaw nape..ego kot..
    tp pape pun ayah saya memang terbaik n saya amat sayangkannya...=)

    BalasPadam
  4. taooo xpe..nak ckp depan2,kang di kate "buang tebiat ke?"huhuhu

    BalasPadam
  5. oh ayahku, aku sayang padamu, jasamu tak terbalas olehku :)

    BalasPadam
  6. aku pun xreti nak cakap depan... blanja mkn boley...hee~

    BalasPadam
  7. Selamat hari bapak kpd bapa-bapa dan bakal bapa seperti hans!hahaha..dan bukan hari bapuk!bapuk tak layak utk ada hari..hahaha

    BalasPadam
  8. Uiks..sudah Hari Bapa ka? Cepat benau masa berlalu..

    Selamat Hari Bapa untuk bapa bapa..

    BalasPadam
  9. Selamat hari bapa..
    kpd semua yg bergelar bapa..!

    BalasPadam
  10. suda wish same ayahku...
    ^_*

    BalasPadam
  11. ak psl bapa nih no komen~

    eh ko bila lk nk jdk bapa..hahaa

    BalasPadam
  12. x sabar nyew nk tggu anak ak wish!!!
    hahahahaa...

    BalasPadam
  13. setiap hari aku sth ayah aku.. tapi aku xprnh cakap pun.. aku harap ayah aku mengerti..

    BalasPadam
  14. yer betul! selamat hari ayah!

    BalasPadam
  15. selamat hari bapa juga buat abahku....!!!!!!!!

    BalasPadam
  16. aq nak jawab poll..

    tapi xde jawapan aq... hahaha..

    jawapan aq... x minat bola.. hehe

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com