Khamis, 10 Jun 2010

Seluar Dalam Pun Mau Curi Kah?

Patutnya aku tulis entry nih petang tadi tapi sebab streamyx meragam jadah apa entah so terlewatlah sikit nak taip entry kali nih. Muka depan surat khabar Kosmo hari ini bertajuk 'Pakar Curi Seluar Dalam Wanita'. Walaweh! Sebesar alam gambar dua orang lelaki tersenyum megah berdiri depan lambakan seluar dalam yang di anggarkan dalam 400 helai tu kalau korang tengok muka depan Kosmo hari nih lah.

Aku bukan nak cerita pasal lelaki yang curi seluar dalam nih pun. Bagi aku memang ada orang macam nih. Pakar tu kata sindrom FETISHISME. Pergilah google cari apa maksud sindrom nih. Yang aku nak tergelak tu bila aku baca komen wanita yang terlibat dalam kes nih.

Ada 4 gambar dekat bawah dengan tajuknya APA KATA WARGA MARANG.

Wanita Pertama : Awal tahun ini kecoh banyak seluar dalam di asrama hilang. Seluar dalam saya juga kena kebas.

Wanita Kedua : Saya hilang beberapa helai seluar dalam tapi saya diamkan saja sebab tak tahu macam mana boleh hilang.

Wanita Ketiga : Percakapan dia sangat lembut dan hormati orang tua - tua. Dia selalu datang kedai saya untuk beli barang.

Wanita Keempat : Saya terpaksa sidai pakaian dalam rumah sebab tak mahu hilang seluar dalam.

Bagi aku komen ke-3 tu macam biasalah. Komen ke-4 pun rasanya tak kisah sangat. Tapi, komen pertama dengan kedua tu macam...WOW!! Yang best tu sebab ada gambar. Entahlah! Aku bukan wanita jadi aku tak tahu apa perasaan mereka. Katakan seluar dalam aku dicuri tapi walaupun aku lelaki macam malu jugalah nak mengaku seluar dalam aku dicuri melainkan mereka tak letak gambar aku. Hahaha.

Aku rasa bab - bab macam nih tak payahlah letak gambar yer. Sudahlah letak gambar senyum gembira tapi kenyataan mereka boleh dikatakan takut atau sedih dengan hal yang berlaku. Entah! Aku cuma bagi teguran walau aku tahu pihak Kosmo tak dengar. Mereka pun busy kejar dateline masing - masing. Mungkin pada orang lain biasa jer. Tapi, bagi aku mungkin kadang - kadang aku ketawa dan dalam masa yang sama rasa macam malu. Entah! Aku pun pelik kenapa aku malu! Bukan gambar aku pun. Hahaha.

Kepada pencuri - pencuri seluar dalam wanita mahu pun lelaki. Aku nasihatkan janganlah mencuri yer. Kalau kau curi kesianlah pada orang yang barang mereka dicuri tu. Pergilah beli dekat kedai. 3 helai RM10 jer kut. Adoi!

Tak senonoh betul lah pencuri seluar dalam nih!!!

P/S : Malas Nak Letak Gambar. Malu Pula Aku Nak Letak Pic Muka Depan Kosmo Tu. Hahaha.

16 ulasan:

  1. perasaan malu sudah mkin berkurang skrg ni..huhu~~

    BalasPadam
  2. orang takdak perasaan memang cenggitu

    BalasPadam
  3. hana : yups...maybe sebab pengaruh iklan juga kut...

    asam : adess...jgn kata dkt diorang macam tu sis...bagi den xsalah kongsi pendapat cuma untuk surat2 khabar dkt Malaysia nih..xpayahlah letak gambar kalau untuk bab2 macam tu..bagi den la sebab den malu tgok..itu jer..

    BalasPadam
  4. toksah pelik dengan sikap2 manusia kat dunia nie. yup!! aku sokong ekau bab letak gambar tu. tak payah letak lagi baik

    BalasPadam
    Balasan
    1. awak bagi seluar dalam g string warna hitam tu kat saya boleh......

      Padam
  5. hahaha
    ko x inat??
    jgn curi seluar dalam ak sudeyh!
    hehehe

    BalasPadam
  6. ahahaha...bagus sgt ker lelaki pakai spender pompuan....ahahahah.....saye xske2......xmalu tol..

    BalasPadam
  7. MEMBER AKU PUN KENA.. AKU TAKUT DENGAR.. HUHU

    BalasPadam
  8. pelik-pelik je zaman sekarang.. hahaha..

    BalasPadam
  9. orang macam tu tak suka sepende yang baru..dorg suka sepende yg dah dipakai..
    eeee..yakke.

    hari tu, dalam csi ade orang perangai mcm ni..

    BalasPadam
  10. pencuri psycho...

    wartawan kosmo pun tak profesional... sengal...

    BalasPadam
  11. ni namanya desperate!!

    gile glamer la org tuh

    BalasPadam
  12. dulu kat asrama selalu..hahahaa

    BalasPadam
  13. cm giler glamour je..letak gmbr snyum gmbira, tp kuar berita cm ni..iskh..
    klu org kmpung, tkut oo, klu seluar dlm hilang..tkut kna black magic..
    prnah dngr tak ada org pmpuan haidnya tak bhenti wlupun dh 15 hari..ni kes naya ni..guna seluar dlm sihirkan org.. spenda=seluar+pendek+dalam

    BalasPadam
  14. Wah... dah jadi habit kot... bila dah jadi habit... gula2 doposen pun nak curi... bukan takde duit nak bayar

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com