Selasa, 22 Jun 2010

Seronok Apa Bela Hantu!!

Hahaha...Tajuk tu macam ganas jer kan? Hantu apa yang seronok dibela? Erk? Aku tak pernah bela hantu dan tak bercadang pun nak bela. Tapi aku pernah bela ikan hantu. Hah, bukan burung jer ada nama burung hantu. Ikan pun ada nama ikan hantu. Korang pernah tengok rupa ikan hantu macam mana? Tengok dekat bawah nih.



Eh, tersilap pula!! Malaslah aku padam! Tengok yang bawah nih pula!!



Comel weih ikan nih! Waktu mula - mula aku beli dia aku tak tau apa nama dia. Sebab bentuk dan bila dia bergerak macam bulu ayam so aku namakan dia Ikan Bulu Ayam! Alih - Alih dekat Underwater World dekat Langkawi tu aku tengok nama dia Ikan Hantu. Fuh! Relaks jer selama nih aku bela hantu dalam akuarium. Hahahaha.

Senang - senang aku cerita pengalaman aku memelihara arwah - arwah ikan aku nih. Best gila gua cakap lu! Ikan nih memang rock habislah!

P/S : Nak Bela Arnab Tapi Nak Bagi Makan Jer Lah! Tahi Dengan Mandi Suruh Arnab Tu Uruskan Sendiri! Hahaha!

14 ulasan:

  1. ikan hantu pun ade..hish...dahsyat2

    BalasPadam
  2. eh.lawa la ikan ni. ikan laut ke?

    BalasPadam
  3. aaaarrrgghh!!

    Hans bela haaantuuu!!

    Laaariikkk!!

    BalasPadam
  4. mcm pelik je ikan nie..xpenah ditgk lagi ikan mcm nie..tp penah dgrlh kn..rupa2nya..nielah yg dikatakan ikan hantu..uhuh..

    BalasPadam
  5. seronok.
    aku slalu bela toyol..amat bguna msa test2 brlngsung..haha.hntu raya pon ok gak.

    BalasPadam
  6. bio betoi ekau bela ni kat umah.
    tak rase seram sejok ke?
    hehehe

    :P

    BalasPadam
  7. first time aku dgr nama tuh.. hahah.. arwah maksd ikan2 ka ni dah xde dah ke ko dah makan kasi goreng??

    BalasPadam
  8. scary je aku tgk ikan 2....
    hahahhhahaa...
    pelik2 la nme ikan...
    smpai nme hntu pun nak...
    ekkekeekee

    BalasPadam
  9. seyes name nye ikan hantu ?
    whoah ! teruje .

    BalasPadam
  10. tengok ikan hantu ni pun cam seram je.

    BalasPadam
  11. de gk ae ikan name hantu?..
    ish3....
    huhu...
    btw..jgn lupe visit blog i erk...
    folow2 la skali ae...
    im new here!..

    http://owlkieranaa.blogspot.com/

    BalasPadam
  12. arnab makan tahi dia lah.. no worries :p

    BalasPadam
  13. gila kentang ada ikan hantu.... mengusik x?

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com