Rabu, 16 Jun 2010

Sinetron Alissa!

Betul ker tak aku eja nama sinetron yang baru ditayangkan dekat TV3 nih? Lagi 10 minit lagi sinetron tu akan muncul di tv3. Aku bukanlah minat sangat sinetron cuma waktu zaman Bawang Putih Bawang Merah tu memang aku terpengaruh jugalah kan. Hahaha. Dengan watak ibu peri la nenek sihir si Oma Bertha yang ada kuasa pukau paling hebat tu memang aku tak miss tengok setiap episod sehinggalah bila aku rasa cerita tu tersangat - sangat merepek jadi aku terus tak tengok. Hohoho.

Siri Liontin juga aku suka tengok sampai bila asyik - asyik point dia gaduh atau dia putar belitkan cerita. Padahal point sebenarnya sama. Jadi, bila bosan aku tinggalkan. Cerita Upik, Abu dan Laura tu pula aku suka tengok watak si ibu Laura tu. Wakakakaka. Muka dia serta watak dia lucu. Ekekeke. Itu bila aku rasa bosan jer lah. Terpengaruh sebab budak rumah sewa aku suka tengok cerita nih sambil kutuk - kutuk. Ekekeke.

Kalau dekat NTV7 dulu ada satu cerita nama Mutiara Hati yang ada watak budak kecil Nabila ke apa dengan Mas Aji sebagai bapak dia tu. Itu pun aku suka tengok tapi siri pertama jer lah. Siri ke-2 aku tak layan sebab bosan. Sekarang sinetron Alissa pula aku tertangkap minat lepas tengok Nia Ramadhani semakin matang dan cun. Hahaha. Kalau dalam Bawang Putih Bawang Merah tu dia masih budak - budak tapi sekarang....! Wow! Kehkehkeh.


 Nia + Hans = Cocok Sekali Dong!


So, nak pergi layan kejaplah tengok cerita tu. Bye!


P/S : 
Lebih Kurang Macam Lisa Jer Dia! Dua - Dua Cun! Hahaha!

28 ulasan:

  1. gua lagi suke nia ni dari lisa..hik hik..tp dow..awek indon mmg lawa2

    BalasPadam
  2. tak minat sinetron..suka tengok wayang jer..:p

    BalasPadam
  3. xlayan sinetron2 ni...cite sama je

    BalasPadam
  4. pelakon indonesia ramai sangatlah yang cun..aku tak layan sinetron2 ni..tapi kalat ter--tengok tu memang tak syak lagi lah ramai sangat pelkon dorg yag cun .. ni kalau lisa surihani perhi indonesia rasanya tak dapat dah nak cari mkn

    Latest Entri : Peluk Cium Romantiklah sangat

    BalasPadam
  5. tp sekarang nih nia dah bersara dr dunia lakonan kn aftr jahwin...
    nk jd surirumah berjaya kot...
    huhuuu~

    BalasPadam
  6. lu ni hans..sume yg bini aku,ko sapu..ni yg marah ni..huhuhu

    BalasPadam
  7. oooo
    hans tuh ko laa kire nye ehh?
    aahahah

    BalasPadam
  8. oooo
    hans tuh ko laa kire nye ehh?
    aahahah

    BalasPadam
  9. mutiara hati kt tv9 la hans... yg cntk semue ko minat kan...?

    BalasPadam
  10. nia tu cun..lisa tu manis..tpi aku prefer lisa kot..nia muka comercial,rmai model lbh krng mka cm tu..lisa??hmmm..muka mmber aku bulat cm muka lisa..haha

    BalasPadam
  11. heee
    cntik dia ni
    tp banyak cite indon mmg pasal2 rebut2 laki/pempuan cinta2.mak tiri.hohoohh
    org kaya miskin
    eerrr

    BalasPadam
  12. cocok ke hans dengan nia??
    tidak tidak tidak..
    argh...
    hehehehehhe..

    BalasPadam
  13. astro ria..6.30pm-7.30pm citer benci bilang cinta.

    BalasPadam
  14. dia dah kahwin la hans oi :) haha

    BalasPadam
  15. Sekarang layan bola saja..

    BalasPadam
  16. aku xlyn dah sinetron nih.. mutiara hati tu xsilap aku tv9..

    nia mmg cantik bangat..

    cantik lisa lagi..

    BalasPadam
  17. x abes2 nk gosipkan diri ngan awek :P

    BalasPadam
  18. nia makin cantixx lpas kawen daa. muahahahaha


    ((layan bola arrr best!!))keh2

    BalasPadam
  19. Tp watak dia..slalu jd penjahat..x suke.. ;)

    psstt..smlm sis tulis tghari ke??..hehe..silap..sbnrnyer nk tulis..tgh panas terik..Sis dh baca smpi abis pon.. :)

    BalasPadam
  20. bini orang tuh dah,,, mestilah semakin matang... hehehe

    BalasPadam
  21. Kau memang suka tengok sinetron ke?

    BalasPadam
  22. hans,ak da meluat tgok citer indon......cm sinetron sampah...sori laa....

    BalasPadam
  23. ermm...x minat lar tgk citer indon..asa geram jee..suka sgt tipu2..

    BalasPadam
  24. mmg cocok giler ah hans...mcm langit dgn bumi..hahahaha..gurau~

    BalasPadam
  25. lisa lagi lawa kot.. :)

    BalasPadam
  26. aww! muka nia persis eny lah hans ;p

    BalasPadam
  27. eh! nia ramadani berlaku ke cte alisa ni?? aku ingatkan cte mlyu? klu dia ni blakon sah! aku tgk jgk nnt...

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com